بهترین رستوران غذاهای رژیمی در رشت

پیدا کردن یک رستوران که غذاهای سالم و متناسب با رژیمشان را داشته باشد، می‌تواند تبدیل به کاری سخت گردد. نگران نباشید! ما بهترین رستوران غذاهای رژیمی در رشت را برای شما پیدا کرده و قصد معرفی آن را داریم.

تهیه غذا از رستوران همیشه راحت‌ترین و آسان‌ترین کار به نظر می‌رسد؛ امّا برای آن دسته از افرادی که از رژیم خاصی پیروی می‌کنند، این کار چالش برانگیز است. پیدا کردن یک رستوران که غذاهای سالم و متناسب با رژیمشان را داشته باشد، می‌تواند تبدیل به کاری سخت گردد. نگران نباشید! ما بهترین رستوران غذاهای رژیمی در رشت را برای شما پیدا کرده و قصد معرفی آن را داریم.

انتخاب رستوران دارای غذایی گیاهی

افرادی که رژیم غذایی گرفته اند همیشه سعی دارند از رستوران‌ها دوری کنند. گاهی هم که دوستان آن‌ها را دعوت می‌کنند معذب می‌شوند و بدون خوردن غذایی می‌گویند «رژیم دارند!» آن‌ها راحتی خوردن غذا در رستوران و گردهمایی دوستان را از خود می‌گیرند، در حالی که برخی از رستوران‌ها انواع غذایی رژیمی سالم و متنوع را ارائه می‌دهند. ورزشکاران نیز اغلب به فکر رستوران نیستند، چرا که باید از رژیم خاصی (گیاهی یا پروتئین) پیروی کننده و مطمئن نیستند که در رستوران می‌توانند غذای مدنظر خود را تهیه کنند یا خیر. نگران نباشید، در ادامه بهترین رستوران دارای غذاهای رژیمی در رشت را معرفی خواهیم نمود.

رستوران‌های دارای غذاهایی گیاهی، فهرست جذابی از انواع غذا و سالاد را به شما ارائه می‌دهند. مطالعات نشان می‌دهد که رژیم گیاهخواری می‌تواند به کاهش خطر بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی، دیابت و سرطان کمک کند. سرآشپزها دائما در حال آزمایش مواد و تکنیک‌های جدید برای ایجاد غذاهای نوآورانه هستند که تصورات سنتی در مورد غذای گیاهی را به چالش می‌کشد.

دلایل زیادی برای انتخاب چنین رستورانی وجود دارد، امّا این رستوران دارای غذاهای گیاهی در رشت کدام است؟اجازه دهید تا رستوران رازقی را به شما معرفی کنیم. این رستوران فضایی دنج و دلپذیز با چیدمان صندلی‌های راحتی را ارائه می‌دهد. کارکنان صمیمی بوده و خدمات را به بهترین نحوه ارائه می‌دهد. اگر به دنبال غذاهای مناسب رژیم خود هستید، رستوران رازقی رشت، ارزش امتحان کردن را خواهد داشت.

غذای رژیمی در رشت

غذای مخصوص رژیم گیاهی در رستوران رازقی

دوستان گیاه خوار را به این رستوران غذاهای رژیمی در رشت دعوت کنید. تنوع سالادها باعث شده تا هر فردی بتواند آنچه باب میلش است تهیه کند. می‌دانیم که رژیم گیاهخواری انواع مختلفی دارد.

انواع سالاد در رستوران رازقی رشت

سالاد مخصوص شف

این سالاد از کاهو پیچ، جوانه گندم، جوانه ماش، گیاه کاپاریس، پنیر لاکتیکی، خیار رنده شده و سس مخصوص تهیه می‌شود. فرم آن به گونه‌ای طراحی شده که تمام مزه‌ها در یک چنگال جای گیرد!

سالاد مدیترانه

رستوران رازقی، رستوران رژیمی رشت در این سالاد از کاهو، زیتون سیاه، تخم مرغ آبپز، کنجد، گوجه گیلاسی و سس مخصوص استفاده کرده است. این سالاد برای ورزشکاران نیز مناسب خواهد بود؛ چرا که تخم مرغ با داشتن کلسترول مثبت، برای بدن آن‌ها مفید خواهد بود.

سالاد سزار

یکی از معروف‌ترین سالادها موجود که شامل کاهو، مرغ گریل، نان سوخاری و سس مخصوص سزار می‌شود. این رستوران مخصوص ورزشکاران رشت است!

سالاد کاهو مخصوص

کاهو، مغز گردو و سس مخصوص. سالادی ساده به نظر می‌رسد امّا گردو یکی از مواد سرشار از پروتئین، آنتی اکسیدان‌ها، فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است.

سالاد میکس

سبزی فرنگی، کاهو باتاویا، پنیر کوزه ای، خیار و گوجه همراه با سس بالزامیک کلیز شده. کاهو باتاویا طعمی دلچسب دارد و جالب است که بدانید دارای پروتئین است. گفته شده، می‌تواند یکی از روش‌های مناسب برای رفع بی خوابی باشد.

سالاد شف با فیله مرغ

تمامی مواد سالاد شف شامل کاهو پیچ، جوانه گندم، جوانه ماش، گیاه کاپاریس، پنیر لاکتیکی و خیار رنده شده بر روی یک فیله مرغ به خوبی پخته شده قرار داده می‌شود.

سالاد تبوله

این سالاد دارای فلفل دلمه‌ای است که جعفری، پیاز و گوجه، آن را همراهی می‌کنند. بلغور با سس روغن زیتون و آبلیمو با آن ارائه می‌شود؛ یک سالاد کاملا گیاهی و خوش طعم.

سالاد آروگولا

روکولا، بی بی اسفناج، خردل بنفش، سوئیس چارد، سورل، کاهو سوزنی، گردو بوداده، قیسی، انار، پنیر گودا، جعفری همراه با سس زرشک! یکی از سالادهایی که شاید کمتر به گوش کسی خورده باشد امّا سرشار از مواد مغذی و خوشمزه است.

سالاد شیرازی

یک سالاد ساده و خوش طعم دارای خیار، گوجه و پیاز که همراه با انواع غذا می‌توان میل نمود.

سالاد فصل یک نفره

شامل کاهو، خیار، گوجه، هویج رنده شده، کلم قرمز که با تزئینی زیبا ارائه می‌شود.

رستوران غذاهای رژیمی در رشت

رستوران رازقی تنها غذاهای گیاهی را پوشش نمی‌دهد، بلکه شامل انواع غذای اصیل ایرانی نیز می‌شود. انواع کباب مناسب رژیم پروتئینی را در این رستوران می‌توانید تهیه کنید. این رستوران مخصوص ورزشکاران رشت خواهد بود و می‌توانند با دوستان خود در این رستوران دنج و جذاب، بهترین غذاها را میل کنند.

انواع کباب در رستوران رازقی رشت

  • پلوکباب محلی با سرویس: 280 گرم گوشت گوساله تازه همراه با اشپل، باقالی و مغز گردو
  • پلوکباب محلی بدون سرویس: 280 گرم چنجه گوساله همراه چربی و گوجه
  • جوجه کباب سنتی: 400 گرم جوجه استخوان کبابی
  • جوجه کباب ران بدون استخوان: 270 گرم جوجه ران
  • بال و کتف کبابی: 4 عدد بال و عدد کتف که می‌توانید میزان کالری آن را بررسی نمایید.
  • فیله کباب گوساله: 240 گرم فیله ی گوساله
  • چلو جوجه وزیری: 220 گرم جوجه همراه با 140 گرم کوبیده با برنج
  • کباب سلطانی ممتاز رازقی: 280 گرم برگ ممتاز گوسفندی همراه با 300 گرم کباب لقمه و گوجه کبابی
  • چنجه گوساله: به میزان 280 گرم راسته ی گوساله همراه با سبزیجات
  • کوبیده تکی: 140 گرم کوبیده همراه با گوجه کبابی
  • کباب برگ: 240 گرم مغز راسته گوساله به خوبی پخته و مزه دار شده
  • جوجه کباب محلی: تازه و خوش طعم شامل 400 گرم جوجه محلی با استخوان
  • جوجه کباب عربی: سینه مرغ 300 گرمی مزه دار شده با انواع ادویه‌ها و سبزیجات معطر که همراه با ماست سرو می‌شود.
  • جوجه کباب صدفی: برش‌های صدفی شکل از 280 گرم سینه مرغ زعفرانی
  • جوجه ترش: 280 گرم ران بدون استخوان خوش طعم و عطر که همراه با رب انار و سبزیجات معطر و گردو تهیه شده است.
  • کباب ترش: مانند جوجه ترش همراه با رب انار و سبزیجات معطر و گردو تهیه می‌شود با این تفاوت که 280 گرم راسته گوساله استفاده می‌گردد.
  • کباب بختیاری: 270 گرم راسته گوساله و فیله مرغ ترکیب و کباب می‌شوند.
  • کباب لقمه نگینی: ترکیب 350 گرم گوشت کوبیده با تکه‌های جوجه به سیخ کشیده و کباب می‌شوند.
  • کباب لقمه: 300 گرم گوشت کوبیده در یک سیخ بزرگ مخصوص طرفداران کباب کوبیده
  • کوبیده پرسی: دو سیخ 140 گرمی همراه با گوجه کبابی
  • چنجه گوسفندی: گوشت تازه گوسفندی به میزان 280 گرم کباب و سرو می‌گردد.
  • کباب سلطانی: 240 گرم برگ گوساله همراه با 140 گرم کوبیده
  • شیشلیک بره شاندیز: 450 گرم شیشلیک گوسفندی همراه با گوجه کبابی
  • بال تندوری: 4 عدد بال و 4 عدد کتف که همراه با انواع ادویه‌های تند مزه دار شده اند.

افرادی که از رژیم غذایی پسکترین (pescetarian) پیروی می‌کنند، ماهی اوزون برون کبابی بدون تیغ را پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین رستوران غذاهای رژیمی در رشت

نتیجه گیری و جمع بندی

می‌توانید تمامی غذاهای معرفی شده را در منوی رستوران رازقی رشت مشاهده نمایید. همچنین، ارسال غذا رژیمی در رشت، توسط این رستوران صورت می‌گیرد و می‌توانید برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود از انواع غذای سالم لذت ببرید. با انتخاب این رستوران دیگر نگران شکستن رژیم خود نباشید و به راحتی از غذای خود لذت ببرید. همچنین اگر نیاز به منو غذای فست فودی پیزریا های این رستوران دارید می توانید به صفحه مراجعه نمایید.

کد خبر 651047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.