مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان را طی هفته گذشته، در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «فعالیت حدود ۶۰۰ آتش‌نشان برای حفظ ایمنی شهر / اسکان بیش از ۶۱۱ هزار مسافر در اصفهان»، «مجتمع بزرگ گردشگری صفه نورانی شد»، «روزانه ۸ هزار مسافر در باغ فدک اسکان یافتند»، «تولید بیش از ۴۵۰ خبر و ۲۰۵۰ دقیقه برنامه رادیویی تا هفتمین روز نوروز»، «رضایت مسافران نوروزی از میزبانی اصفهانی‌ها طبق نظرسنجی‌ها / لزوم توجه به اقتصاد گردشگری»، «تلاش توأم با دقت علمی و تجربی در ستاد خدمات سفر شهر اصفهان»، «لزوم توجه به رونق مسکن‌سازی در اصفهان / ۳۰۰ شغل از رونق ساخت‌وساز بهره‌مند می‌شود»، «ظرفیت‌های بالقوه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان بالفعل شد / افزایش ۲۰ برابری بودجه گردشگری»، «شفافیت شورای ششم در ۱۴۰۱» و «تفویض اختیارات به شوراهای شهر / شرکت‌های خصولتی به بخش خصوصی واگذار شود»، مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

فعالیت حدود ۶۰۰ آتش‌نشان برای حفظ ایمنی شهر / اسکان بیش از ۶۱۱ هزار مسافر در اصفهان

سیدعلی معرک‌نژاد، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: حدود ۶۰۰ نیروی سازمان آتش‌نشانی در سطح شهر به‌ویژه مجموعه باغ فدک مستقر هستند و به‌صورت هوشمند و با برنامه‌ریزی، اکیپ‌های گشتی به‌صورت شبانه‌روزی در حال گشت‌زنی هستند تا ایمنی این محیط و مسافران حفظ شود.

مجتمع بزرگ گردشگری صفه نورانی شد

سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۱۵۰ سازه و المان نوری در مجموعه بزرگ گردشگری صفه نصب شد.

روزانه ۸ هزار مسافر در باغ فدک اسکان یافتند

علی‌اصغر شاطوری، مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه از بیست‌وهشتم اسفند سال گذشته تا پایان روز ششم فروردین به‌طور میانگین ۶۴ هزار مسافر در باغ فدک اسکان داده شدند، گفت: در این مدت روزانه به‌طور میانگین هشت هزار مسافر در مجموعه باغ فدک اسکان یافتند.

تولید بیش از ۴۵۰ خبر و ۲۰۵۰ دقیقه برنامه رادیویی تا هفتمین روز نوروز

محمدحسن مردانی، معاون برنامه‌ریزی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از تولید بیش از ۴۵۰ خبر و ۲۰۵۰ دقیقه برنامه رادیویی از اقدامات و فعالیت‌های این ستاد خبر داد.

رضایت مسافران نوروزی از میزبانی اصفهانی‌ها طبق نظرسنجی‌ها / لزوم توجه به اقتصاد گردشگری

سعید ابراهیمی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به انجام نظرسنجی‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر توسط این معاونت گفت: این اقدام به‌طور مستمر در مراکز گردشگری، باغ فدک و پایانه‌های مسافربری انجام می‌شود که نتیجه آن تاکنون حکایت از رضایت مسافران از میزبانی شهر و شهروندان اصفهان دارد.

تلاش توأم با دقت علمی و تجربی در ستاد خدمات سفر شهر اصفهان

سیدرسول میرباقری، رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نزدیک به چهار ماه است که جلسات ستاد خدمات دائمی سفر شهر اصفهان آغاز شده است و به‌مرور به فاز دوم رسیده‌ایم تا کارها با برنامه‌ریزی پیش برود.

لزوم توجه به رونق مسکن‌سازی در اصفهان / ۳۰۰ شغل از رونق ساخت‌وساز بهره‌مند می‌شود

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حداقل ۳۰۰ شغل از رونق ساخت‌وساز بهره‌مند می‌شود، گفت: پارلمان شهرها باید به نکات مهم شعار سال توجه کنند.

ظرفیت‌های بالقوه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان بالفعل شد / افزایش ۲۰ برابری بودجه گردشگری

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت‌های شهری متأثر از مدیریت‌ها و شاخص‌های کلان کشور، می‌توانند در تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» تأثیرگذار باشند؛ باید در کل کشور و اصفهان در راستای کنترل افزایش قیمت‌هایی که به دست شهرداری و شوراها است، تلاش و اقدام کنند.

شفافیت شورای ششم در ۱۴۰۱

طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری دی‌ماه ۱۴۰۰ در شورای اسلامی شهر اصفهان تصویب شد. این طرح که در قالب چهار فصل مصوب شد، پس از گذشت بیش از ۱۴ ماه از لازم‌الاجرا شدن آن، خروجی مناسب و قابل‌توجهی برای شورای ششم این کلان‌شهر به‌دنبال داشته است که علی صالحی، عضو هیئت‌رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اطلاعاتی در این خصوص ارائه کرد.

تفویض اختیارات به شوراهای شهر / شرکت‌های خصولتی به بخش خصوصی واگذار شود

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که می‌تواند در کنترل تورم مؤثر باشد، کم‌کردن بار دولت است که در این راستا تفویض اختیارات به شوراهای اسلامی شهر می‌تواند کارساز باشد.

کد خبر 651019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.