تبلیغات اسلامی، یک سازمان حمایتگر است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: وقتی مقام معظم رهبری برای خردسالان، جشن فرشته‌ها برگزار می‌کنند، یعنی باید کار را ریشه‌ای پیش ببریم. برای عملی شدن این موضوع، نیاز است تا تکلیف سازمان تبلیغات اسلامی با آموزش‌وپرورش مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مهدی فوقی در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان جرقویه و انتصاب رسول محمودی‌مفیدی به عنوان سرپرست اداره سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: کار اداری یعنی سر یک زمان مشخص در محل کار حضور داشته باشید و در یک زمان مشخص هم محل کار را ترک کنید، البته لازم به ذکر است که نیروی‌های ما در این دولت، انقلابی کار می‌کنند.

سازمان تبلیغات، صرفاً کاری مرتبط با روحانیون است و اداره ما را از مردم جدا می‌کند. در دیدار اخیر مدیران سازمان تبلیغات اسلامی با مقام معظم رهبری، به آن‌ها تاکید شد که «به مقدار ۴۰ سال انقلاب حرکت نکردیم» که اگر فعالیت خوبی داشتیم این اتفاق رخ نمی‌داد. از عملکرد خود راضی نیستیم و تعریف‌هایی که از خودمان می‌کنیم، باعث ضربه زدن به نسل آینده شده است.

شیوع کرونا بهانه‌ای برای توجیه عملکرد ضعیف است

وی ادامه داد: شیوع کرونا بهانه شده تا عملکرد ضعیف خود را توجیه کنیم، اما باید بدانیم که این نتیجه ضعیف، مربوط به دو یا سه سال نیست، بلکه نتوانستیم خود را ثابت کنیم و تبلیغ دین را انجام دهیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه روحانیون، طلاب و مبلغان از محروم‌ترین افراد جامعه هستند، تصریح کرد: در بوئین‌میاندشت طلبه‌ای را مستقر کردیم که زندگی او از سطح متوسط جامعه هم پایین‌تر است. زندگی حضرت امام زاهدانه بود و زندگی رهبری بزرگوار نیز زاهدانه است؛ این نوع زندگی باید برای ما الگو باشد، هرچند همه شما همواره از این مدل معیشت دفاع کرده‌اید.

حجت‌الاسلام فوقی افزود: حجت‌الاسلام محمودی‌مفیدی که کار سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جرقویه را قبول کرد، باید ببیند انقلاب اسلامی در این منطقه چه چیزی می‌خواهد. حجت‌الاسلام خلیل کوهگرد در این مسئولیت، عملکرد بسیار خوبی داشت اما حضور وی در شهرستان شهرضا ضروری‌تر است، بنابراین از او خواهش کردیم و مورد استقبال ایشان قرار گرفت.

وی گفت: امیدوارم حجت‌الاسلام کوهگرد در شهرضا تلاش شبانه‌روزی انجام دهد. با توجه به اینکه آمده‌ایم تا برای انقلاب کار کنیم، دلخوری داخل شهرستان‌ها برای ما مهم نیست، باید حاج‌قاسم را الگو قرار دهیم.

سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان حمایتگر است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام محمودی‌مفیدی، جوانی انقلابی و پیگیر است، اظهار کرد: ایشان منتظر معارفه ما نبود و چند روز است که کار خود را در جرقویه آغاز کرده و امیدواریم با استفاده از تجربیات حجت‌الاسلام کوهگرد، کارهای قبلی را ادامه دهد و شاهد کارهای تازه در این شهرستان باشیم. این شهرستان شهید تقدیم انقلاب کرده است، مردم آن سختی کشیده‌اند و جوانان خوبی دارد که به خاطر محرومیت و تبعیض دیده نشدند، اما در حال حاضر خود را نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام فوقی، درباره ارتباط سازمان تبلیغات اسلامی با آموزش و پرورش، گفت: وقتی مقام معظم رهبری برای خردسالان جشن فرشته‌ها برگزار می‌کنند، یعنی باید کار را ریشه‌ای پیش ببریم و برای عملی شدن این موضوع، نیاز است تا تکلیف سازمان تبلیغات اسلامی با آموزش و پرورش مشخص شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سابقه هشت سال کار در خارج از کشور را دارم، می‌دانم نسل جدید به مساجد نمی‌آیند و ما هم آن‌ها را مجبور به این کار نمی‌کنیم، پس ایده قرآن‌خوانی در چهارباغ را مطرح کردیم. یک‌سری مخالف این طرح بودند و یک‌سری هم می‌خواستند ایده را خودشان عملی کنند؛ برای ما اهمیتی ندارد چه کسی این کار را انجام می‌دهد، بلکه مهم این است که پرچم‌داری انقلاب اسلامی در دنیا را به ایرانی‌ها معرفی کنیم. جوانان نمی‌دانند انقلاب اسلامی چه معجزه‌ای کرده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان حمایتگر است که هر ارگانی به ما کمک کرده، نام آن را آورده‌ایم.

کد خبر 650972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.