بزرگ‌ترین معضل شهر، اسناد اراضی کشاورزان است

شهردار گلدشت گفت: اقدامات مربوط به آزادسازی و تعیین کاربری، موضوع سند مالکیت را دچار مشکل و آن را به یکی از معضلات جدی شهر تبدیل کرده است.

محمدمهدی فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بزرگترین مشکل شهر گلدشت اسناد اراضی شهروندان و کشاورزان است، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته اراضی مصادره شده در شهر در اختیار مجتمع اقتصادی کمیته امداد قرار گرفت، بخشی از اسناد صادر شده مربوط به مردم منطقه نیز بوده است.

وی افزود: در حال حاضر اراضی گلدشت مشکل سند دارد و اقدامات مربوط به آزادسازی و تعیین کاربری، اسناد مالکیت را دچار مشکل کرده است.

شهردار گلدشت خاطرنشان کرد: با همکاری اداره جهاد کشاورزی، شهرداری، شورای اسلامی شهر و بنیاد مسکن با محوریت فرمانداری، ۵۸۰ فقره اسناد شهروندان صادر شده است و امیدواریم با همکاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد این مشکل قدیمی شهروندان رفع شود.

فردوسی با بیان اینکه گلدشت باغی به وسعت یک شهر است، تصریح کرد: در شهر گلدشت حدود پنج هزار باغ‌ویلا وجود دارد و گردشگران زیادی از نقاط مختلف استان به این شهر سفر می‌کنند که در یک روز تعطیل به ۳۰ هزار نفر نیز می‌رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه‌های مختلفی توسط سرمایه‌گذاران در دست احداث است، گفت: یکی از مجموعه‌های گردشگری و تفریحی شهر، پارک کوهستان است که سال ۱۳۹۸ در مساحت ۲۵ هکتاری احداث شد و شامل شهربازی، آلاچیق، دریاچه، زمین والیبال، چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی است.

شهردار گلدشت افزود: همزمان با شهادت حضرت ام‌البنین (ع) یک شهید گمنام در این پارک به خاک سپرده شد و یادمان شهید گمنام اجراشده توسط شهرداری، به نمادی برای شهر گلدشت تبدیل شده است.

کد خبر 650915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.