۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
حسرت قلعه‌نویی در آزادی! + عکس

سرمربی تیم ملی دست پر از ورزشگاه آزادی بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین روز فیفادی، شب گذشته از ساعت ۲۰:۳۰، در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی کنیا رفت و این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید و این سرمربی اولین پیروزی ملی خود در ورزشگاه خانگی را جشن گرفت.

سبک بازی تیم کشورمان در دومین تقابل دوستانه به نوعی امیدوار کننده بود و به رغم اینکه شاگردان قلعه نویی در دقیقه ۵۰ با تک گل اولونگا از کنیا عقب افتادند اما تعویض‌های بجای کادر فنی سبب شد در ۳۰ دقیقه پایانی مسابقه شاهد ارائه بازی زیبا و روان یوزها همچنین کامبک طلایی آن‌ها باشیم‌.

یکی از صحنه‌های جذاب این تقابل دوستانه حسرت امیر قلعه‌نویی پس از به ثمر رسیدن گل اولونگا بود که از لنز دوربین عکاسان ورزشی حاضر در ورزشگاه دور نماند، با توجه به اینکه ژنرال انگیزه فراوانی برای کسب نتیجه مطلوب با تیم کشورمان دارد و معتقد است می‌تواند نسل طلایی فوتبال ملی را به اوج برساند، بدون تردید عقب افتادن در دومین بازی ملی برای وی کمی دشوار و غیرقابل هضم بود.

در هر حال حسرت امیر قلعه‌نویی در کنار زمین ماندگار نبود و دقایقی بعد، محمد محبی و رامین رضائیان با گل‌های تماشایی خود چهره پر از افسوس سرمربی تیم کشورمان را به سوی خنده سوق دادند و اولین پیروزی ملی وی را رقم زدند.

حسرت کوتاه قلعه نویی در آزادی! + عکس

کد خبر 650905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.