ستاره ناپولی سودای حضور در لیگ‌برتر را در سر دارد!

الکس ایووبی می‌گوید که ویکتور اوسیمن درمورد حضور در لیگ‌برتر سوالات زیادی از او پرسیده است، این درحالی است که منچستریونایتد و چلسی برای جذب مهاجم ناپولی تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گفته می‌شود که آرسنال و نیوکاسل به جذب ویکتور اوسیمن مهاجم ۲۴ ساله نیجریه‌ای علاقه خاصی دارند. او این فصل ۲۵ گل برای ناپولی به ثمر رسانده و با تیمش راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده است. مطمئناً اوسیمن انتقالی ارزان نخواهد بود و تیم ایتالیایی احتمالاً رقم بالایی برای آزاد سازی ستاره‌اش طلب خواهد کرد.

ایووبی هافبک اورتون در پاسخ به این سوال که آیا هموطن نیجریه‌ای او، مجذوب بازی در لیگ برتر است، گفت: "ویکتور سوالات زیادی در خصوص انگلیس از من پرسیده است، البته همه بازیکنان این سوالات را می‌پرسند. من مطمئن هستم که اوسیمن جاه طلبی بالایی بازی در لیگ‌برتر دارد."

اوسیمن اعتراف کرده است که فرصت حضور در لیگ برتر انگلیس در آینده، برای او رویایی خواهد بود. او به رسانه The Athletic گفت: "من خیلی سخت تمرین می‌کنم تا مطمئن شوم که روزی به آرزوی خود برای بازی در لیگ‌برتر خواهم رسید، اما همانطور که گفتم، این، یک روند طولانی است و من فقط می‌خواهم به تلاشم ادامه دهم تا موفق شوم."

اوسیمن تا سال ۲۰۲۵ با ناپولی قرارداد دارد، و آنها برای فروش ستاره خود، تحت فشار نیستند، اما تیم‌هایی مانند یونایتد و چلسی نیز که به مهاجمی شش دانگ نیاز دارند، آماده هستند تا پول زیادی را برای جذب ستاره ناپلی‌ها خرج کنند.

کد خبر 650857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.