ثبت ۱۰ هزار و ۴۱۶ سرویس از آغاز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر اصفهان

مسئول کمیته امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا پایان هفتم فروردین امسال، ۱۰ هزار و ۴۱۶ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس‌های برون‌شهری ثبت شده است.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اواخر اسفندماه ١۴٠١ و نخستین روزهای فروردین ١۴٠٢ سالن پایانه‌های کاوه و صفه شاهد ورود و خروج مسافران زیادی بود، اظهار کرد: از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا پایان هفتم فروردین امسال، ۱۲۱ هزار و ۷۳۶ مسافر از طریق پایانه‌های اصفهان وارد شهر و ۱۳۵ هزار و ۲۶۴ مسافر از همین طریق خارج شدند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق ۱۰ هزار و ۴۱۶ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس‌های برون‌شهری ثبت شده است، افزود: بیشترین تقاضای سفرهای برون‌استانی در این مدت مربوط به شهرهای مشهد مقدس، تهران و شهرهای شمالی و جنوبی کشور و استان فارس بوده است.

مسئول کمیته امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به عضویت سازمان پایانه‌ها در ستاد دائمی خدمات سفر به‌عنوان کمیته امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری در نوروز ١۴٠٢ با آمادگی کامل کارکنان، در پایانه‌های پنج‌گانه برای انجام وظایف خود اقدام کردیم.

وی با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌های مسافربری از جمله هتل، رستوران، استراحتگاه رانندگان، اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، نمازخانه‌ها، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالاهای مورد نیاز مسافران را ارائه می‌کند، گفت: با افزایش تعداد مسافران ورودی و خروجی، این سازمان با امکانات و تجهیزات خود در حال انجام وظایف خود است تا بتوانیم فضایی آرام خدمات مطلوبی در شأن مسافران و گردشگران شهر زیبای اصفهان در مبادی ورودی اصلی شهر را داشته باشیم.

کد خبر 650785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.