پروژه هتل سنتی مشاهیر روی میز اجرا

شهردار نائین گفت: هتل‌ها و محل‌های اقامتی شهر نمی‌تواند پاسخگوی تمام مسافران و گردشگران باشد؛ لذا شهرداری سال گذشته طرح احداث هتل سنتی مشاهیر را کلنگ‌زنی کرد و اقدامات عمرانی این پروژه آغاز شده است.

حسن شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عزم جدی شهرداری برای توسعه شهر نائین اظهار کرد: تصمیم شهرداری نائین در سال جدید اجرای پروژه‌های قابل توجه در سطح شهر است؛ با توجه به اینکه این شهر مشکل کمبود اسکان دارد و هتل‌ها و محل‌های اقامتی نمی‌تواند پاسخگوی تمام مسافران و گردشگران باشد؛ شهرداری سال گذشته هتل سنتی مشاهیر را کلنگ‌زنی کرد و فعالیت عمرانی این پروژه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ورودی‌های شهر وضعیت مناسبی ندارد، افزود: انتخاب پیمانکار جهت ساماندهی ورودی دو منطقه سه‌راه روستای مزرعه امام (ره) و محله محمدیه اوایل سال جاری انجام می‌شود تا بتوانیم میدان امام رضا (ع)، ورودی روستای مزرعه امام (ره) و محله محمدیه تا میدان جمهوری را ساماندهی کنیم.

شهردار نائین خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم طراحی‌های اولیه ورودی شهر از سمت اردستان را در ماه‌های نخست سال انجام دهیم تا این ورودی شرایط بهتری پیدا کند.

شفیعی اضافه کرد: سال جدید دو پروژه پارک ملت که طی چند ماه اخیر کلنگ‌زنی شده است و محوطه‌سازی پروژه‌هایی مانند آب‌انبار خیرساز در خیابان هشت شهریور که توسط شهرداری حمایت می‌شود، انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پیاده‌رو فاز دوم شهرک قائمیه که مطالبه بسیاری از اهالی محل بود نیز هم‌اکنون در حال انجام است.

شهردار نائین با بیان اینکه ساماندهی بهشت کبری نائین از دیگر پروژه‌های در حال اجرا است، تصریح کرد: بهشت کبری نائین در شأن و مقام شهر نیست و هم‌اکنون ساماندهی و ساخت غسالخانه آن حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شفیعی تاکید کرد: سال جدید در حوزه عمران و خدمات شهری سال بسیار پرکاری برای شهرداری نائین است، پروژه‌های هتل سنتی مشاهیر، بوستان ملت و ساماندهی ورودی‌های شهر از پروژه‌های به نسبت بزرگ و ماندگار در شهر است؛ بنابراین سال پیش‌رو سالی بسیار پرکار برای شهرداری نائین است.

وی گفت: شهرداری نائین با هدف ارتقای سطح خدمات در تمام حوزه‌های خدماتی و تعاریف وظایف شهرداری، با شعار سال «نائین در مسیر توسعه» تلاش می‌کند شرایط بهتری را برای مردم شهر هزاره‌های تاریخی فراهم کند.

شهردار نائین افزود: امیدواریم سال جدید سالی سرشار از شادی و پیشرفت‌های متعدد در حوزه‌های گوناگون در کشور به خصوص شهر نائین باشد و امید است که بتوانیم در شهر کهن نائین، زیبایی‌ها و هزاره‌های تاریخ نائین را در مبحث گردشگری به منصه ظهور برسانیم.

کد خبر 650678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.