دانشگر آماده‌تر از گذشته در تمرینات طلایی‌پوشان + عکس

مدافع سپاهان آماده‌تر از گذشته در تمرینات طلایی‌پوشان حاضر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد دانشگر، مدافع بلندقامت سپاهان در ابتدای فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، پس از چندین سال پوشیدن پیراهن استقلال تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و در نهایت با نظر مستقیم ژوزه مورایس راهی اصفهان شد تا فصل جدیدی از دوران حرفه‌ای فوتبال خود را در دیار زاینده‌رود پشت سر بگذارد.

بدون تردید تمام فوتبال‌دوستان دانشگر را به عنوان یکی از بازیکنان پرحاشیه ایران می‌دانند و هیجانات این بازیکن تاکنون علاوه بر محرومیت‌های انضباطی، انتقاد بسیاری از افراد و پیشکسوتان فوتبال را به همراه داشته است و اگرچه اینگونه به نظر می‌رسید دانشگر به دلیل پوشیدن پیراهن آبی‌های پایتخت سعی در ایجاد حاشیه برابر تیم‌هایی همچون پرسپولیس را دارد، اما رفتارهای وی در تمرینات سپاهان و مسابقات این تیم نشان می‌دهد این مدافع بلندقامت به‌رغم تأثیرگذاری و ارائه عملکرد مطلوب، روحیه‌ای پرتنش دارد و کری‌خوانی‌های وی صرفاً بر اساس هیجانات فوتبالی است.

در تصاویر منتشر شده از تمرین روز گذشته سپاهان که در مجموعه باغ فردوس برگزار شد، مشخص است شاگردان مورایس رقابت درون‌تیمی را پشت سر گذاشته‌اند. مدافع طلایی‌پوشان مقابل سایر هم‌تیمی‌های خود قیافه‌ای حق به جانب می‌گیرد و ثبت چنین قابی در مجموعه باغ فردوس ثابت می‌کند محمد دانشگر عادت دارد موفقیت‌های فردی یا تیمی را با رفتارهای خود به نمایش بگذارد.

دانشگر آماده‌تر از گذشته در تمرینات طلایی پوشان! + عکس

کد خبر 650666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.