اعلام برنامه رقابت‌های بسکتبال ۳نفره کاپ آسیا در بخش بانوان و آقایان

تیم‌های ملی بانوان و آقایان بسکتبال سه‌نفره ایران در مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۳ که به‌میزبانی سنگاپور برگزار می‌شود حاضر خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اعلام سازمان بسکتبال سه‌نفره، مسابقات بسکتبال سه نفره کاپ آسیا از نهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در بخش مقدماتی آغاز می‌شود و تا چهاردهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت. تیم پسران ایران در گروه مقدماتی ابتدا باید به مصاف مالزی، برونئی و هنک‌کنگ برود و در صورت کسب مقام اول در گروه مقدماتی در جدول اصلی در گروه D با دو تیم قطر و فیلیپین هم‌گروه خواهد شد و تیم دختران ایران نیز در گروه اصلی A با دو تیم چین و فیلیپین هم‌گروه است.

گفتنی است ۲۴ تیم در بخش آقایان و ۱۹ تیم در بخش بانوان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند که برنامه این رقابت‌ها در هر دو بخش به‌شرح زیر است؛

برنامه مسابقات تیم پسران در مرحله مقدماتی:

نهم فروردین ۱۴۰۲
ایران - برونئی؛ ساعت ۱۱:۵۰

دهم فروردین ۱۴۰۲
ایران - مالزی؛ ساعت ۱۱:۵۰
ایران - هنک‌کنگ؛ ساعت ۱۶:۰۵

برنامه مسابقات تیم پسران در صورت راهیابی به جدول اصلی:

یازدهم فروردین ۱۴۰۲
فیلیپین - ایران؛ ساعت ۱۰:۴۵
قطر - ایران ساعت؛ ۱۳:۴۵

برنامه مسابقات تیم دختران:

دوازدهم فروردین ۱۴۰۲
ایران - فیلیپین؛ ساعت ۱۳:۴۵
ایران - چین؛ ساعت ۱۵:۵۰

به گزارش ایمنا، در بخش آقایان به‌دلیل درگیر بودن بازیکنان در لیگ‌های مختلف کشور و غرب آسیا و امکان نداشتن برگزاری اردوهای آمادگی تیم‌ها، فدراسیون بسکتبال تصمیم به اعزام بازیکنان با همکاری باشگاه مهرام گرفته است. همچنین در بخش بانوان نیز فدراسیون بسکتبال برای نخستین‌بار در راستای حمایت از باشگاه‌ها و بازیکنان شرکت‌کننده در لیگ‌های بسکتبال سه‌نفره با ترکیبی از بازیکنان رنکینگ‌دار ملی‌پوش در این بخش و بازیکنان شرکت‌کننده در تور ملی سه‌نفره، اقدام به اعزام تیم ملی با همکاری باشگاه شایان جنوب کرده است.

ترکیب تیم دختران:

آیدا گل‌محمدی، نگین رسولی‌پور، سمانه ثابت‌زاده، سمیه ثابت‌زاده، افسانه حسن‌نایبی (مربی) و امید شایان‌نژاد (سرپرست)

ترکیب تیم پسران:

سینا واحدی، بهشاد عرب‌زاده، پیتر گریگوریان، محمد یوسف‌وند، محمد سیستانی (مربی) و همایون ایزدپناه (سرپرست)

کد خبر 650628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.