بازگشت ستاره‌های خارجی تراکتور به تمرینات پرشورها

ریکاردو آلوز و صفا هادی دو بازیکن پرتغالی و عراقی تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از سپری‌کردن تعطیلات از امروز به تمرینات تی‌تی‌ها اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تمرین تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز _دوشنبه هفتم فروردین‌ماه _ زیر نظر پاکو خمز و دستیاران وی در زمین شماره دو مجموعه ورزشی باشگاه برگزار شد و پاکو خمز در این جلسه تمرینی برنامه‌های تاکتیکی ویژه بازی با نفت مسجدسلیمان را برای شاگردانش گوشزد کرد.

در جلسه تمرینی امروز، ریکاردو آلوز ستاره این فصل تبریزی‌ها نیز حضور داشت. او که با کسب اجازه از باشگاه و خمس، در تعطیلات سال نو راهی کشورش شده بود تا تولد ۳۰ سالگی خود را جشن بگیرد، به ایران بازگشت و برای بازی آینده تراکتور در تمرین این تیم شرکت کرد.

همچنین صفا هادی هافبک عراقی تراکتور تبریز که برای چند روز به کشور خود رفته بود تا تعطیلات را پشت‌سر بگذارد از امروز به تبریز بازگشت و در جلسه تمرینی و برنامه‌های کادرفنی پرشورها به تمرین پرداخت و بدین ترتیب شاگردان پاکو خمز به‌جز ملی‌پوشان همگی در تمرینات حاضر هستند تا آماده بازی در هفته بیست‌وچهارم شوند.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز روز _پنج‌شنبه دهم فروردین‌ماه _ دو هفته پس از تعطیلی لیگ برتر به‌دلیل فرا رسیدن سال جدید و فیفادی (بازی‌های ملی) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میهمان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

کد خبر 650623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.