صبر و ایثار مادران شهدا نباید از ذهن نسل جدید پاک شود

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: از خود گذشتگی مادران و خانواده شهدا هیچگاه نباید از ذهن نسل جدید و تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی پاک شود.

به گزارش ایمنا، سردار محمد عبدالله پور عصر دوشنبه _هفتم فروردین‌ماه_ در دیدار با مادر شهیدان یوسفی با بیان اینکه گیلان سرزمین دلاورمردانی همچون شهید یوسفی است اظهار کرد: جوانان گیلانی همواره مظهر غیرت، شرافت و ولایت‌مداری هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای نسل جدید هستند افزود: شهدا چراغ راه هدایت جامعه بشری و مایه سعادتمندی و کمال هستند و باید با نور هدایت آن‌ها راه را از بیراهه تشخیص داده و در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی قدم برداریم.

وی لازمه عبور از مشکلات و رسیدن به موفقیت را پیروی از سیره شهدا دانست و گفت: امروز کشور در موقعیت حساسی قرار دارد و برای عبور موفقیت آمیز از آن باید از شهدا الگو بگیریم.

سردار عبدالله پور ادامه داد: شهدا روحیه مقتدر اجتماع پذیری، مردم‌داری و ارزش بخشی به آدم‌ها، ولایت‌پذیری و ایمانی قوی داشتند همچنین برای همگان الگو بودند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مادران شهدا با تبعیت از حضرت زینب (س) فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کردند افزود: کار مادران شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با اشاره به صبر و مقاومت مادران شهدا خاطرنشان کرد: از خود گذشتگی مادران و خانواده شهدا هیچگاه نباید از ذهن نسل جدید و تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی پاک شود.

منبع: مهر
کد خبر 650601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.