لیونل مسی فقط از یک تیم پیشنهاد دارد!

لیونل مسی ممکن است برنامه بازگشت به بارسلونا را در سر داشته باشد، اما گفته می‌شود که وی فعلا تنها یک پیشنهاد دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی، قراردادش با پاری سن ژرمن رو به اتمام است و به سمت جدایی از فرانسوی‌ها پیش می‌رود. با وجود اینکه صحبت از تمدید قرارداد برای مدتی طولانی مطرح شده است، اما تاکنون توافقی صورت نگرفته است.

مسی که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با آرژانتین بالای سر برد، از زمان پیوستن به قهرمان فرانسه، هرگز نتوانسته ارتباط خود را با هواداران این باشگاه به شکل عادی جلوه دهد، این درحالی است که او بارها توسط تماشاگران متعصب PSG مورد توهین قرار گرفته است.

با این حال، صدرنشین فعلی لیگ یک فرانسه مشتاق است که او را حداقل برای ۱۲ ماه دیگر در پایتخت نگه دارد. روزنامه اسپورت ادعا می‌کند که PSG تنها تیمی است که تا این لحظه، پیشنهاد رسمی به مسی داده است. صحبت‌هایی در مورد علاقه تیم‌هایی از لیگ MLS و عربستان سعودی به کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین وجود دارد، اما فعلاً این موضوع در حد حدس و گمان است.

در عین حال، خوان لاپورتا، رییس بارسلونا، درها را برای بازگشت مسی به نیوکمپ باز نگه داشته است، لئو، قبلاً رکوردهای بی‌شماری را در کاتالونیا شکسته است، اما مشکلات مالی آبی اناری‌ها، مانع از بازگشت اسطوره می‌شود، آنها باید به مسائل مهم باشگاه رسیدگی کنند تا بتوانند بهترین بازیکن تاریخ را به اسپانیا بازگردانند.

کد خبر 650593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.