منچسترسیتی چشم انتظار پیوستن ستاره‌اش به بارسلونا!

باشگاه منچسترسیتی انتظار دارد که ایلکای گوندوغان در تابستان جدا شود و به بارسلونا بپیوندد، این‌ درحالی است که همسر این‌ ستاره ترک‌تبار هم تمایلی به ماندن بیشتر در انگلیس، ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایلکای گوندوغان که در سال ۲۰۱۶ به سیتیزن‌ها پیوست، تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ با آن‌ها قرارداد دارد. درحالی که باشگاه مایل به تمدید کوتاه مدت قرارداد او است، اما ستاره ترک‌تبار تیم پپ گواردیولا، خواهان جدایی به صورت رایگان است.

به احتمال زیاد مقصد بعدی او بارسلونا خواهد بود،، باشگاهی که به دلیل فرهنگ و سبک بازی مشابه با منچسترسیتی همیشه مورد تأیید ایلکای قرار داشته است. ژاوی تحت هر شرایطی مشتاق جذب این مرد آلمانی و تقویت خط هافبک تیم خود است، این درحالی است که سرخیو بوسکتس احتمالاً در پایان فصل باشگاه را ترک خواهد کرد. گفته می‌شود کاتالان‌ها آماده هستند تا قراردادی دو ساله به این بازیکن ارائه دهند.

یکی دیگر از دلایلی که گفته می‌شود گوندوغان احتمالاً سیتی را ترک می‌کند، همسرش سارا ارفاوی است که از زندگی در انگلیس خسته شده است.

شاگردان پپ گواردیولا، در دیداری حساس از سری مسابقات لیگ‌برتر که در تاریخ یکم آوریل برگزار می‌شود، به مصاف لیورپول خواهند رفت.

کد خبر 650591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.