ستاره برایتون پیشنهاد منچستریونایتد را رد می‌کند؟

مهاجم نوجوان برایتون، که زیر نظر باشگاه‌های بزرگی‌ قرار گرفته‌ است، ظاهرا قصد دارد کارش را در باشگاه‌ فعلی‌اش ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اوان فرگوسن بازیکن ۱۸ ساله برایتون، به واسطه عملکرد فوق‌العاده‌اش در این فصل، باعث افزایش ارزش خود شده و در ۱۶ بازی هفت گل به ثمر رسانده است. این بازیکن در رده ملی نیز پیراهن ایرلند را به تن می‌کند.

فرگوسن در اولین بازی خود برای ایرلند، که با پیروزی آنها مقابل لتونی در دیداری دوستانه همراه بود، موفق به گلزنی شد. تیم ملی فوتبال ایرلند دوشنبه شب هم مقابل فرانسه قرار خواهد گرفت، گفته می‌شود منچستریونایتد افرادی را برای تماشای بازی او در برابر خروس‌ها، به ورزشگاه محل برگزاری این دیدار خواهد فرستاد، این درحالی است که ظاهراً تاتنهام و چلسی نیز این بازیکن جوان را زیر نظر دارند.

درحالی که تعدادی از باشگاه‌های بزرگ لیگ‌برتر در حال تلاش برای جذب فرگوسن هستند، رسانه The Sun گزارش داده است که این ستاره در تابستان امسال به هیچ تیمی منتقل نخواهد شد. نوجوان بااستعداد ایرلندی معتقد است پیشرفت مداوم او در برایتون به بهترین نحو در حال انجام است و ورزشگاه آمکس، بهترین جایی است که می‌تواند به صورت فیکس در مسابقاتش شرکت کند.

با این اوصاف، انتظار می‌رود یونایتد با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، مهاجم دیگری را به خدمت بگیرد، البته گفته می‌شود بازیکنانی مانند هری کین و ویکتور اوسیمن در لیست آن‌ها قرار گرفته‌اند. با این حال، شیاطین سرخ تعدادی از ستاره‌های آینده‌دار دنیای فوتبال را هم زیر نظر دارند، به استثنای فرگوسن، راسموس هوجلوند، ستاره آتالانتا و گونکالو راموس، مهره مهم بنفیکا نیز در رادار تیم تن‌هاخ قرار دارند.

کد خبر 650530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.