۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
نگرانی یوونتوس برای هافبک صرب

کاستیچ در آستانه ماه شلوغ و حساس یوونتوس مصدوم شده است و شاید قادر به همراهی تیمش نباشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، فیلیپ کاستیچ به دلیل مشکل نگران‌کننده تاندون از ترکیب تیم ملی صربستان کنار گذاشته شد و باشگاه یوونتوس را در آستانه یک ماه شلوغ مضطرب کرد.

وینگر ۳۰ ساله از زمان حضورش در ترکیب یووه، نقش مهمی در برنامه‌های بیانکونری و ماسیمیلیانو آلگری ایفا کرده است. وی که در این فصل طی ۳۸ بازی سه بار گلزنی و ۱۱ پاس گل ارسال کرده است، مورد حمایت هواداران یوونتوس نیز قرار دارد.

کاستیچ در هفت بازی اخیر خود در سری آ به طور مستقیم روی پنج گل اثر گذاشته و به همین دلیل به تیم ملی صربستان نیز دعوت شده است. او در شب پیروزی دو بر صفر تیم ملی کشورش مقابل لیتوانی نیز ۹۰ دقیقه بازی کرد و یک پاس گل داد.

دراگان استویکوویچ، سرمربی صربستان در نشست خبری اعلام کرد: کاستیچ به دلیل مشکل تاندون آشیل مجبور به خروج از ترکیب شده است. خبر بد برای ما این است که او دیروز اردوی تیم را ترک کرد. نیازی به ریسک کردن نبود و تصمیم بر این بود که او به باشگاهش بازگردد.

کاستیچ در روزهای آینده یک دور آزمایشات پزشکی با یوونتوس انجام خواهد داد تا مشخص شود که آیا او مصدومیت او جدی است یا خیر.

باشگاه ایتالیایی امیدوار است این مصدومیت جدی نباشد و بازگشت او به ترکیب تنها از سر احتیاط بوده باشد. باشگاه یوونتوس آوریل شلوغی را پیش رو دارد و در یک ماه باید با تیم‌های هلاس ورونا، لاتزیو، ساسولو، ناپولی و بولونیا در سری آ بازی کند و همچنین در نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا با اینتر و یک چهارم لیگ اروپا نیز با اسپورتینگ روبه‌رو شود.

کد خبر 650527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.