کانته در آستانه تمدید قرارداد با چلسی

توقف مذاکرات علاقه هر دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا را برانگیخته بود، اما اولویت کانته دستیابی به توافق با چلسی بود که محقق شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، مذاکرات بین باشگاه چلسی و انگولو کانته برای امضای یک قرارداد جدید پس از مدتی طولانی به نتایج مثبتی رسیده است.

در چند ماه گذشته، آینده ملی پوش فرانسوی در غرب لندن موضوع بحث و مذاکره بود. او آخرین سال قراردادش را در چلسی تجربه می‌کند و لندنی‌ها تمایلی به از دست دادن وی نداشتند. کانته که در دو فصل گذشته نتوانسته آنچنان از لحاظ بدنی خود را آماده نگه دارد، همچنان به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم در نظر گرفته می‌شود.

تاد بولی، مالک باشگاه چلسی شخصاً بر مذاکرات کانته با باشگاه نظارت داشته و در آستانه امضای قرارداد جدیدی با او است.

در ابتدا تصور می‌شد که در مورد مدت زمان قرارداد جدید اختلاف نظر وجود داشته باشد، زیرا چلسی فقط آماده ارائه یک قرارداد دو ساله با گزینه تمدید برای سال سوم بود، اما کانته قراردادی سه ساله از باشگاهش درخواست کرده بود.

توقف مذاکرات علاقه هر دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا را برانگیخت، اما اولویت کانته دستیابی به توافق با چلسی بود. در اوایل این ماه، گزارش شد که دو طرف در مذاکرات به موفقیت‌هایی دست یافته‌اند و کانته اکنون مایل است پیشنهاد دو ساله روی میز را امضا کند.

به گفته فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح نقل و انتقالات، این بازیکن ۳۱ ساله همچنان در حال گفت‌وگو با آبی‌ها برای قرارداد جدید است و مذاکرات ممکن است به زودی به مراحل نهایی برسد.

بازیکن سابق لسترسیتی در این فصل تنها دو بازی برای تیمش انجام داده و تقریباً هفت ماه را به دلیل مصدومیت شدید همسترینگ در کنار زمین سپری کرده است. او در بازی دوستانه اخیر تیمش که پشت درهای بسته با چارلتون اتلتیک برگزار شد، به زمین مسابقه بازگشت.

از زمانی که در سال ۲۰۱۶، انگولو کانته تیم لسترسیتی را به مقصد استمفوردبریج ترک کرد، به عنوان یکی از هافبک‌های برجسته اروپا با ۱۳ گل و ۱۵ پاس گل در ۲۶۲ بازی شناخته شد. کانته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها، جام حذفی، لیگ اروپا و سوپرجام یوفا در پایتخت انگلیس شده است و با فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز قهرمانی جهان را تجربه کرد.

کد خبر 650520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.