ستاره آماده و جدید ایتالیا

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز، دوشنبه، هفتم فروردین‌ماه منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _دوشنبه هفتم فروردین‌ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید.

روزنامه کوریره با تیتر «فقط رتگی» نوشت: متئو رتگی باز هم گلزنی کرد. این مرتبه او دروازه مالت را باز کرد و نوید ظهور یک ستاره جدید در خط حمله آتزوری را داد.

ستاره آماده و جدید ایتالیا

روزنامه گاتزتا با تیتر «رتگی آماده است، ایتالیا نه خیلی» نوشت: در روزهایی که ایتالیا چندان مثل سابق خوب بازی نمی‌کند، متئو رتگی تنها دلخوشی روبرتو مانچینی و تیمش است.

ستاره آماده و جدید ایتالیا

روزنامه مارکا با تیتر «اتلتیکو برای دومین بار با سبایوس تماس گرفت»، نوشت: باشگاه اتلتیکومادرید در پی شکار دنی سبایوس هافبک رئال‌مادرید است که پیش از این هم با آن بازیکن تماس گرفته بود. سبایوس بارها به خروج کامل از رئال نزدیک شده است.

ستاره آماده و جدید ایتالیا

روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر «اینیگو اولویت بارسا» نوشت: باشگاه بارسلونا تصمیم دارد اینیگو مارتینس مدافع ملی‌پوش اتلتیک بیلبائو را به خدمت بگیرد و او اولویت کاتالان‌ها در تابستان خواهد بود.

ستاره آماده و جدید ایتالیا

روزنامه گاردین با تیتر «ترقه ساکا» نوشت: در روزی که بوکایو ساکا درخشید و گلی تماشایی به اوکراین زد، گرت ساوتگیت معتقد بود بازیکنان انگلیس باید برای گل زدن بیشتر گرسنه باشند.

ستاره آماده و جدید ایتالیا

کد خبر 650490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.