جنگ رئال‌مادرید و تاتنهام بر سر ناگلزمن!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی‌ را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درباره سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _دوشنبه هفتم فروردین ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

سان:

* تاتنهام در رقابت برای جذب یولیان ناگلزمن، کار سختی پیش رو دارد، زیرا ظاهراً رئال‌مادرید نیز از طرفداران بزرگ این سرمربی آلمانی است.

* بر اساس گزارش‌ها، مذاکرات تمدید قرارداد انگولو کانته، در مراحل پایانی قرار دارد و به نظر می‌رسد این هافبک، آینده خود را به چلسی متعهد کند.

* طبق گزارش‌ها، لیونل مسی ممکن است در تابستان امسال، پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند و به اینترمیلان بپیوندد.

* ایوان فرگوسن، جوان شگفت‌انگیز برایتون، از تیم‌های بزرگ پیشنهاد دریافت کرده اما ظاهراً قصدش ماندن در تیم فعلی است.

* باشگاه لیدز به خاطر مصدومیت ستاره‌اش، ویلفرد گنونتو در مسابقه ایتالیا مقابل مالت در مقدماتی یورو ۲۰۲۴، به شدت نگران است.

* فولارین بالوگون با افشای اینکه آماده بازگشت دائمی به باشگاه رمس فرانسه است، به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر احتمال ترک آرسنال (باشگاه فعلی‌اش)، دامن زد.

* پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی سابق آبی‌اناری‌ها، برای بازگشت به بارسلونا مایل به کاهش دستمزد است.

دیلی میل:

* وین رونی به دلیل تعهداتش به باشگاه دی‌سی‌یونایتد، فرصت اهدای کفش طلا به هری کین را از دست داد. کاپیتان فعلی انگلیس عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی را یدک می‌کشد.

* الکس اکسلید چمبرلین به عنوان یک هدف برای سه تیم لیگ‌برتری، در دسترس قرار دارد، زیرا این هافبک برای ترک لیورپول آماده می‌شود. استون ویلا، نیوکاسل و برایتون در میان باشگاه‌هایی هستند که علاقه به ستاره سابق آرسنال دارند.

* پس از خروج ریس جیمز از تیم ملی انگلیس به دلیل مصدومیت، انتظار نمی‌رود که غیبت ستاره چلسی طولانی‌مدت باشد.

اتلتیک:

* آنتونی الانگا، وینگر منچستریونایتد اعتراف کرد که از کمبود زمان بازی برای شیاطین سرخ در این فصل، ناامید و عصبانی است.

* ادنالدو رودریگز رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل (CBF)، فاش کرد که کارلو آنچلوتی یک انتخاب عالی برای به‌دست گرفتن هدایت سلسائو، در پایان فصل خواهد بود.

* بایرن مونیخ پیشنهاد رسمی خود برای جذب آنتونی بری (کمک‌مربی چلسی) را به سران تیم لندنی ارائه داده است.

دیلی تلگراف:

* چلسی، پیشنهادی را از بایرن مونیخ برای آنتونی بری، (کمک‌مربی) دریافت کرده است، اما این باشگاه از سرمربی سابق خود، توماس توخل، به دلیل علنی کردن علاقه او، ناامید شده است.

دیلی رکورد:

* دایزن مائدا اعلام کرد که از تیم ژاپن کناره‌گیری می‌کند تا بتواند روی آماده‌سازی خود در تیم باشگاهی‌اش (سلتیک) تمرکز کند.

کد خبر 650472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.