بام میراث محافظت‌شده برلین خورشیدی می‌شود

شهرداری برلین برای توانمندسازی هرچه بیشتر انرژی در شهر قصد دارد پنل‌های فتوولتائیک را در بر بام ساختمان‌های حفاظت‌شده قرار دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری برلین راهنمای جدیدی را در مورد نحوه نصب پنل‌های خورشیدی در ساختمان‌های محافظت‌شده اعلام کرد. این راهنما توسط اداره میراث ایالتی برلین با همکاری وزارت اقتصاد، انرژی و امور عمومی سنا تهیه شده است و هدف آن از بین بردن تصورات غلط در مورد ساختمان‌های فهرست‌شده و فتوولتائیک است که نشان می‌دهد که این دو مغایرتی با هم ندارند.

این راهنما یک نمای کلی از محل نصب سیستم‌های فتوولتائیک در بناهای معماری و قلمروی مجاور آنها ارائه می‌دهد. بنابر اعلام شهرداری، حتی با وجود مقررات موجود، ساختمان‌های فهرست‌شده دارای فضای قابل استفاده زیادی با کمترین مداخله است.

سیستم‌های نصب‌شده روی سقف برای ساختمان‌های محافظت‌شده گزینه بسیار خوبی است زیرا بیشترین نور خورشید را در مقایسه با نماها دریافت می‌کنند. افزودن تنظیمات رنگ جزئی به ساختار پنل‌ها می‌تواند در حفظ زیبایی آن‌ها نیز یاری‌رسان باشد.

استفاده از ساختمان‌های فهرست‌شده برای تولید برق در برلین نه‌تنها امکان‌پذیر است، بلکه در حال حاضر نیز در حال انجام است. به گزارش شهرداری، بام تالار شهر قرمز، سقف‌های صنعتی همچنین مرکز نمایشگاه برلین از پربازده‌ترین تأسیسات در شهر هستند.

شهرداری به افرادی که قصد اجرای پنل‌های فتوولتاییک را در یک سایت حفاظت‌شده دارند، توصیه می‌کند تا با سازمان میراث دولتی برلین مشورت کنند. کریستوف راوهوت، مدیر و محافظ ارشد در این سازمان در بیانیه‌ای مطبوعاتی توضیح داد که سازمان‌های دولتی در این زمینه می‌خواهند به طور جدی برای کاهش CO2 و توانمندسازی بیشتر از طریق انرژی خورشیدی کار کنند.

بام میراث محافظت‌شده برلین خورشیدی می‌شود

کد خبر 650467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.