اخراج ناگلزمن، رفتاری منصفانه بود!

مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ، از این باشگاه به دلیل اخراج یولیان ناگلزمن دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سران تیم فوتبال بایرن‌مونیخ این هفته، یولیان ناگلزمن را از مسند سرمربیگری این تیم برکنار کردند، اما این خبر پس از انتشار در رسانه‌ها، خود این مربی را هم متعجب کرد، چرا که او در تعطیلات و در پیست اسکی به‌سر می‌برد. با این حال، حسن‌صالح‌حمیدزیچ می‌گوید بایرن این وضعیت را به درستی مدیریت کرد.

وی افزود: "ما روز یکشنبه [پس از شکست مقابل بایرلورکوزن] با پرواز به مونیخ برگشتیم و قرار ملاقاتی با مدیرعامل [اولیور کان] و مدیر فنی [مارکو نپه]، برای روز دوشنبه گذاشتیم. سران باشگاه به همه جوانب این تصمیم نگاه کردند، به‌خصوص قسمت دوم فصل بعد از ژانویه، که اصلاً اوضاع جالب نبود. ما فقط سه بازی را بردیم و البته خوش‌شانس بودیم که با وجود نمایش ضعیف، مقابل اشتوتگارت و ولفسبورگ پیروز شدیم."

حمیدزیچ ادامه داد: "چهارشنبه و پنجشنبه با توماس توخل مذاکره کردیم، متأسفانه عصر پنجشنبه متوجه شدیم که این مذاکرات پیش‌تر توسط شخص سوم، به بیرون درز پیدا کرده است. بستن قرارداد با چنین مربی بزرگی، آن هم طی دو روز، کار راحتی نیست. بایرن در قبال ناگلزمن منصفانه رفتار کرد، البته خیلی بد است که همه چیز قبل از تأیید باشگاه، منتشر شد."

مونیخی‌ها، جایگاه خود در صدرجدول بوندس‌لیگا را قبل از اخراج ناگلزمن از دست دادند، آن‌ها در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف، پشت سر بوروسیا دورتموند قرار دارند.

بایرن، توخل را با قراردادی دو سال و نیمه به خدمت گرفته است و امیدوار است که او، غول‌های آلمانی را طی این همکاری، به موفقیت در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان اروپا برساند.

قهرمان بوندس‌لیگا می‌تواند در اولین بازی توخل به عنوان سرمربی، به صدر لیگ بازگردد، چراکه در تاریخ یکم آوریل، به مصاف تیم صدرنشین یعنی بروسیادورتموند می‌رود.

کد خبر 650459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.