ناراحتی شدید چلسی از حرکت توماس توخل!

باشگاه چلسی از توماس توخل، سرمربی سابق خود ناراحت است، زیرا او به‌طور شفاف اعلام کرد که تمایل دارد آنتونی بری را از استمفوردبریج به بایرن‌مونیخ ببرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماس توخل این هفته جانشین یولیان ناگلزمن شد و سکان هدایت غول‌های آلمانی برعهده گرفت. او هنوز کادر فنی خود را جمع‌آوری و مشخص نکرده است. سرمربی سابق چلسی، در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که امیدوار است آنتونی بری را متقاعد کند که پست خود را به عنوان بخشی از کادر مربیگری گراهام پاتر ترک کند تا دوباره با او در مونیخ همکاری کند.

رسانه تلگراف گزارش داده که قهرمان بوندس‌لیگا پیش‌تر در مورد احتمال به خدمت گرفتن بری ۳۶ ساله، با سران چلسی صحبت کرده است، اما تیم لیگ‌برتری از اظهارات علنی توخل برای جذب وی، ناامید شده است. بایرن هنوز برای بازیکن سابق راکسام و کاونتری غرامت فسخ پرداخت نکرده است، اما او آماده است تا به بایرن برود.

آنتونی بری در سال ۲۰۲۰ به عنوان دستیار مربی به چلسی پیوست، درست یک سال قبل از اینکه توخل به عنوان سرمربی منصوب شود. او همچنین در تیم‌های ملی ایرلند و بلژیک در کادر فنی حضور داشته است و در حال حاضر با روبرتو مارتینز در تیم‌ملی پرتغال کار می‌کند.

توخل امیدوار است که کادر مربیگری خود را قبل از اینکه تیم بایرن، در بازی حساس بوندس‌لیگا، در تاریخ یکم آوریل، به مصاف بوروسیا دورتموند برود، تکمیل کند.

کد خبر 650450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.