برتری پرسپولیس مقابل پیکان در بازی دوستانه

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری دوستانه به‌مصاف پیکان رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک برابر حریف خود پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان تهران از ساعت ۱۶:۰۵ امروز _یک‌شنبه ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در ورزشگاه کاظمی برگزار شد؛ پیش از شروع بازی یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی سرمربیان دو تیم با هم خوش‌وبش کردند. پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه ۱۵ به وسیله مهدی عبدی به گل اول رسید. ارسال سروش رفیعی از سمت راست با ضربه سر خوب عبدی به گل نخست بازی تبدیل شد.

برتری پرسپولیس مقابل پیکان در بازی دوستانه

هشت دقیقه بعد و روی یک ضدحمله امید عالیشاه پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و پس از پیش‌روی تا محوطه جریمه حریف با خطای مدافع پیکان سرنگون شد. ضربه پنالتی را سعید صادقی در دقیقه ۲۳ بر خلاف جهت حرکت رشید مظاهری به گل تبدیل کرد. در دقیقه چهلم بازی پرسپولیس مجدداً روی ضدحمله صاحب یک موقعیت خوب شد که شوت عمری از کنار دروازه با فاصله کم به بیرون رفت.
نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

برتری پرسپولیس مقابل پیکان در بازی دوستانه

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ پیکان توانست توسط محمد بلبلی یکی از گل‌های خورده را جبران کند و فاصله را به یک گل برساند. در دقیقه ۶۰، پرسپولیس با ۹ تعویض به بازی ادامه داد. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی ثمر نداشت و پرسپولیس با نتیجه دو بر یک مقابل پیکان به پیروزی رسید؛ سرخ‌پوشان پایتخت در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باید در برابر مس رفسنجان قرار بگیرند و پیکان نیز در خانه پذیرای فولاد خوزستان خواهد بود.

کد خبر 650354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.