تماس‌ باشگاه‌های بزرگ، برای جذب ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین!

پدر الکسیس مک آلیستر مدعی شده است که باشگاه‌ها با پسر او در میان علاقه‌مندی چلسی به جذب وی، در تماس بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی ملی فوتبال آرژانتین، زمستان سال گذشته بود که به لطف درخشش چندین ستاره، موفق شد پس از دهه‌ها تلاش، سومین قهرمانی خود در جام‌جهانی را جشن بگیرد تا لیونل مسی فوق ستاره آلبی سلسته، به آرزوی خود برسد.

یکی از ستاره‌هایی که درخشش خاصی در راه کسب عنوان قهرمانی آرژانتین داشت، الکسیس مک آلیستر ستاره تیم برایتون بود که حالا به واسطه آن درخشیدن‌ها، چشم تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا را به خود خیره کرده است‌.

کارلوس مک آلیستر، پدر ملی پوش آرژانتینی، اعلام کرد که چندین باشگاه به این هافبک علاقه نشان داده‌اند، اما آنها تنها پس از گفتگو با باشگاه فعلی‌اش، برایتون، آخرین تماس را در مورد آینده او پاسخ خواهند داد.

کارلوس مک آلیستر در صحبت با رسانه ESPN گفت: "باشگاه‌ها شروع به تماس با ما برای جذب الکسیس کرده‌اند، اما اکنون هیچ گفت‌وگوی مشخصی وجود ندارد. ما با برایتون مشترکا در خصوص انتقال پسرم تصمیم خواهیم گرفت، آنها مستحق احترام هستند، ما بهترین پروژه را بر اساس سرمربی و اهداف قهرمانی، انتخاب خواهیم کرد، موضوع برای ما فقط پول نیست."

نام الکسیس مک آلیستر، به شدت با انتقال به چلسی در مرتبط شده است و چندین باشگاه لیگ‌برتری دیگر مانند آرسنال و منچستریونایتد نیز به جذب او علاقه‌مند هستند، هافبکی که در این فصل ۹ گل برای این باشگاه به ثمر رسانده است و درست قبل از جام جهانی ۲۰۲۲، قرارداد جدیدی امضا کرده بود که او را تا سال ۲۰۲۵ در این باشگاه حفظ خواهد کرد.

مک آلیستر، در بازی دوستانه آلبی سلسته در تاریخ ۲۷ مارس برای تیم ملی آرژانتین مقابل کوراسائو بازی خواهد کرد، قبل از اینکه برای تیمش در تاریخ یکم آوریل در لیگ‌برتر مقابل برنتفورد به میدان برود.

باید دید سرنوشت این ستاره پر مشتری، چه خواهد شد و فصل در کدام تیم توپ خواهد زد.

کد خبر 650324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.