اسطوره بارسلونا، سرسخت‌ترین حریف مارسلو!

مارسلو، اسطوره رئال‌مادرید، رقابت ال کلاسیکو را با اعتراف به اینکه لیونل مسی "باورنکردنی" و "سخت‌ترین حریفی" است که او با آن روبه‌رو شده است، بهترین بازی باشگاهی خواند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،، این مدافع چپ کهنه‌کار برزیلی در سال ۲۰۲۲ با خداحافظی از مادرید به عنوان بازیکن آزاد، حضور ۱۵ ساله خود را در سانتیاگو برنابئو به پایان رساند. بسیاری از زمان او در پایتخت اسپانیا در رقابت مستقیم با مسی اسطوره بارسا، سپری شد، درحالی که تقابل آنها به طور منظم در شدیدترین رویارویی‌های در ال‌کلاسیکوها هم انجام می‌شد. مارسلو پذیرفته که رویارویی با برنده هفت بار توپ طلا، او را با بزرگترین چالش خود روبرو کرده است، و ثابت شده است که مهار این بازیکن آرژانتینی در برخی مواقع غیرممکن است.

مارسلو به رسانه The Athletic گفته است: "مسی باورنکردنی است و سخت‌ترین حریفی که تا به حال با آن روبه‌رو شده‌ام. همه ما کیفیت او را می‌دانیم حتی الان، در سن ۳۵ سالگی؛ البته لئو قبل از آن هم، همین طور بود. ال کلاسیکو همیشه یکی از بهترین بازی‌ها برای تماشا و بازی بوده است. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در یکی از بهترین دوران ال کلاسیکوها، حضور داشتم، اما فقط مسی نبود، بازیکنان دیگری هم بودند که باورنکردنی بودند."

درحالی که مارسلو رقیب مسی بود، او برای ۹ سال به یاد ماندنی، با کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی هم، هم‌بازی بود. این زوج در طول مدتی که در مادرید با هم بودند، پیوند نزدیکی با هم پیدا کردند، به طوری که مزاحمت‌هایشان در زمین تمرین، اغلب رسانه‌های اجتماعی را در بر می‌گرفت. مارسلو درباره همکاری با یکی دیگر از بزرگان تاریخ گفت: «ویدئوهای زیادی از کریس و من در تمرین، جشن‌ها و غیره وجود داشت، اما سرخیو (راموس)، کاسمیرو، لوکا (مودریچ) کریم (بنزما) و … هم دوستان من هستند، البته عکس‌ها و ویدئوهایی که بیرون می‌آمد همیشه درمورد کریستیانو و جشن‌ها بود و این، امری طبیعی است، اما من دوستان دیگری هم دارم که کارهای خارج از فوتبال را با آنها انجام می‌دهم.

مارسلو در زمان قطع رابطه با رئال، به المپیاکوس پیوست، اما دوره حضور او در یونان، فقط چند ماه طول کشید و این مدافع ۳۴ ساله اکنون به جایی بازگشته است که همه چیز برای او در فلومیننزه آغاز شد.

کد خبر 650319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.