اسکان بیش از ۲۳۴ هزار مسافر نوروزی در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۲۳۴ هزار نفر در فضاهای اسکان مانند مراکز رفاهی، مدارس و اردوگاه‌ها اصفهان ساماندهی شده‌اند.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره فرایند اسکان میهمانان نوروزی تا ششمین روز از بهار سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: میزبان بیش از ۲۸ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده‌ایم.

وی افزود: مانند روزهای گذشته هفت ستاد اسکان در شهرستان اصفهان دایر است که ستاد مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش و شش ستاد تابعه در نواحی و مناطق شش‌گانه اصفهان در حال خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: سه ستادی که از سوی دستگاه‌های دیگر و در قالب ایستگاه برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده، با استقرار همکاران در شمال، جنوب و شرق شهر اصفهان در حال خدمات‌رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین پیک میهمانان نوروزی در دومین روز از فروردین‌ماه و با تعداد ۳۹ هزار بوده است، گفت: در روز گذشته میزبان بیش از ۲۸ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده‌ایم.

منتجب با بیان اینکه تا ساعت دو بامداد مراجعه میهمانان به ستادهای اسکان صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: ارتباط مداومی با سامانه ۱۳۷ شهرداری داریم و تلاش شده تا فضای متناسب برای اسکان میهمانانی که تمایل به نصب چادر برای اسکان دارند، فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای رزرو ویلاهای شهر چادگان که ویژه فرهنگیان است، از طریق ستاد مرکزی اسکان واقع در اداره کل آموزش و پرورش اقدام شود.

کد خبر 650279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.