۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
بازیگر هالیوودی دستگیر شد

جاناتان میجرز به اتهام خشونت خانگی در نیویورک دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، براساس بیانیه پلیس نیویورک، یک زن ۳۰ ساله زن به افسران پلیس اظهار کرد: مورد تعرض «جاناتان میجرز» قرار گرفته و سپس با جراحات جزئی در سر و گردن به بیمارستان منتقل شده است.

یکی از نمایندگان جاناتان میجرز این اتهامات را رد کرد. سخنگوی وی در بیانیه‌ای گفت: «او هیچ کار اشتباهی انجام نداده است. ما مشتاقانه منتظر پاک کردن نام او به عنوان ضارب و پاکسازی این موضوع هستیم.» این درحالی است که بر اساس بیانیه پلیس، مأموران حوالی ساعت ۱۱:۱۴ یک تماس با شماره ۹۱۱ دریافت کردند.

پلیس تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که یک مرد ۳۳ ساله با یک زن ۳۰ ساله درگیر شده است. قربانی به پلیس اطلاع داد که مورد تعرض قرار گرفته است. مأموران مرد ۳۳ ساله را بدون حادثه بازداشت کردند. مضروب از ناحیه سر و گردن جراحات جزئی داشت و با وضعیت پایدار به بیمارستان منطقه منتقل شد.

در بیانیه پلیس چندین اتهام بالقوه ذکر شده است: «خفه کردن»، «تعرض» و «آزار و اذیت».

میجرز اخیراً در چند فیلم بزرگ استودیویی بازی کرده است. او نقش دامیان اندرسون را در «کرید ۳» بازی کرد. او همچنین در فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبورک» در نقش شخصیت شرور مارول، کانگ، بازی کرد. آخرین فیلم او که در ابتدا در ساندنس نمایش داده شد، "مجله رویاها" نام دارد که قرار است از هشتم دسامبر به سینماها بیاید. این بازیگر برای پیوستن به "Da Understudy" استودیو آمازون قرارداد امضا کرده است.

کد خبر 650278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.