منچسترسیتی با پیشنهادی سنگین در پی تمدید با غول نروژی!

منچسترسیتی قصد دارد با توجه به علاقه رئال‌مادرید، قرارداد جدیدی را به ارلینگ هالند، ستاره خود پیشنهاد دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از رسانه انگلیسی The Sun، قهرمان فعلی لیگ انگلیس آماده است تا با دادن دستمزد هنگفت ۵۰۰ هزار پوندی در هفته به هالند، یک قرارداد بزرگ با این ستاره گلزن نروژی به امضا برساند.

ارلینگ هالند که به واسطه گلزنی خیره‌کننده‌اش، مورد توجه تیم‌های بزرگی مانند بارسلونا و رئال‌مادرید قرار گرفته است، فصل گذشته به جمع آبی‌آسمانی‌ها پیوسته و گفته می‌شود بندی در قراردادش دارد که به او اجازه می‌دهد در صورت پیشنهاد از تیمی مانند رئال‌مادرید به جمع پایتخت‌نشینان اسپانیا نقل مکان کند.

با توجه به اینکه لوس‌بلانکوس، شدیداً عاشق جذب کیلیان امباپه بود و او هم ابتدای همین فصل در ازای پول هنگفت، قراردادش را با پارسی‌ها تمدید کرد، به نظر می‌رسد تمام هدف پرز جذب هالند باشد، ستاره‌ای که چهره شدن خود را در ابتدا مدیون دورتموند آلمان است‌.

این مهاجم که تابستان ۲۰۲۲ به سیتیزن‌ها پیوسته است، تا سال ۲۰۲۷ با این باشگاه قرارداد دارد، اما آبی‌آسمانی‌های شهر منچستر حاضر هستند مدت قرارداد او را یک سال دیگر تمدید کنند و افزایش دستمزدش را نیز در دستور کار قرار دهند.

مهاجم سابق بوروسیا دورتموند در حال‌حاضر به همراه کوین دی بروین هم‌تیمی‌اش و داوید دخیا دروازه‌بان منچستریونایتد، بیشترین دستمزد را در بین بازیکنان لیگ‌برتر جزیره دریافت می‌کنند، این بازیکنان در حال‌حاضر ۳۷۵۰۰۰ پوند در هفته، درآمد دارند.

هالند که در این فصل ۴۲ گل برای باشگاه جدیدش به ثمر رسانده، با شایعات انتقال به رئال مادرید مواجه است‌. منچسترسیتی مایل است با بهبود قرارداد هالند و تضمین آینده او در باشگاه، پیامی ناامید کننده را به لوس بلانکوس ارسال کند.

این بازیکن ۲۲ ساله به دلیل مصدومیت از ترکیب نروژ برای بازی‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ کناره‌گیری کرده است، اما قصد دارد زمانی که شاگردان پپ گواردیولا یکم آوریل مقابل لیورپول به میدان می‌روند، به میادین بازگردد، با این حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت او در تابستان پیش رو چه خواهد شد.

کد خبر 650258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.