جلوگیری از حضور ۶۱۰ نفر متکدی در سطح شهر اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: طی سال گذشته از حضور تعداد ۱۰۴۴ نفر دست‌فروش و ۶۱۰ نفر متکدی در سطح شهر جلوگیری شد و متکدیان در مراکز مربوطه ساماندهی شدند.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در سال گذشته اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱، برای پیشگیری از تخلف سد معبر، ۳۰ هزار و ۶۱۳ تذکر و ۷۵۰۵ اخطاریه صادر و رفع تخلف ۲۷ هزار و ۳۲۱ متصدی صنف انجام شده است.

وی افزود: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز، تعداد ۶۴۱۶ اخطاریه صادر و ۲۱۲۶ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه سال گذشته در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر، ۹۰۷ اخطاریه صادر و ۲۳۸ خودروی فرسوده رهاشده جمع‌آوری شده است، گفت: طی سال گذشته از حضور تعداد ۱۰۴۴ نفر دست‌فروش و ۶۱۰ نفر متکدی در سطح شهر جلوگیری شد و متکدیان در مراکز مربوطه ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۱، در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه، از احداث ۲۶۷ ساختمان در زمین‌های بایر جلوگیری شده است، افزود: طی این مدت از افزایش طبقات ۱۳۲۵ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۴۰۸۸ ساختمان، تغییر وضعیت ۱۰۳۹ ساختمان و فعالیت ۱۵ هزار و ۷۳۴ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی با اشاره به اقدامات اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل ساخت‌وسازهای شهر همچون پیشگیری از تخلف و تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر با مصالح و نخاله اظهار کرد: در این زمینه ۱۴ هزار و ۷۵۳ اخطاریه صادر و ۱۳۶۷ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

وی ادامه داد: طی ۱۲ ماه سال گذشته، در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۳۱۸ رأی اجرا شد و بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی نیز ۷۱۳ رأی اجرا شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سال گذشته، در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، ۱۹۰۲ رأی اجرا شده است.

کد خبر 650253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.