تلاش برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند در لنجان

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: با فراخوانی که منتشر شد، تاکنون اقلامی چون مبلمان، سرویس خواب، ست میز عسلی و گلیم برای جهیزیه نوعروسان نیازمند توسط تعدادی از اعضای نیک‌اندیش اتحادیه درودگران این شهرستان جمع‌آوری شده است.

عباس کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حضور مؤثر و آگاهانه اصناف در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مذهبی و پایبندی این قشر به آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و نظام اسلامی همواره زبانزد بوده است.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان در تمام دوران‌ها در فعالیت‌های عام‌المنفعه نیز پیشگام بوده‌اند، افزود: اصناف و بازاریان در طول تاریخ ایران اسلامی مشارکت قابل توجهی در انجام کمک‌های خیرخواهانه و انسان‌دوستانه داشته‌اند تا با یاری رساندن به محرومان و آسیب‌دیدگان، لبخندی بر لب‌های آنان بنشیند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه اصناف و بازاریان این شهرستان به مردم‌داری شهره هستند، تصریح کرد: اصناف و بازاریان شهرستان لنجان علی‌رغم وجود نوسانات اقتصادی همواره در تلاش بوده‌اند این‌گونه سختی‌ها را مدیریت و در حد توان به اقشار آسیب‌پذیر جامعه کمک کنند.

کرمی ادامه داد: اتحادیه درودگران شهرستان لنجان در سال ۱۳۹۵ با تهیه اقلام مورد نیاز خانواده‌های نیازمند همچون کمد، سرویس خواب اقلام جمع‌آوری شده را به بهزیستی اهدا کرد تا گره‌ای از مشکلات مددجویان این نهاد باز شود.

وی اضافه کرد: کسبه شهرستان لنجان در گام دوم انقلاب با روحیه جوانمردی و درک شرایط نیازمندان بار دیگر با فراخوانی که منتشر شد به کمک این قشر آسیب‌پذیر شتافتند و تاکنون اقلامی چون مبلمان، سرویس خواب، ست میز عسلی و گلیم برای جهیزیه نوعروسان نیازمند توسط تعدادی از اعضا نیک‌اندیش اتحادیه درودگران این شهرستان جمع‌آوری شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان مطرح کرد: اتاق اصناف شهرستان لنجان در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت دیگر اتحادیه‌های صنفی و جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه کسبه و اصناف شهرستان در گام نخست، به خانواده‌های اصناف آسیب‌دیده و نیازمند و در مرحله بعد به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی کمک کند.

کرمی خاطرنشان کرد: نگاه اتاق اصناف شهرستان لنجان در انجام وظایف اجتماعی، ارتقای سطح توانمندی‌های شغلی و کاهش درد اصناف آسیب‌دیده و نیازمند، همچنین قشر ضعیف جامعه در حد توان بوده و وجود این نوع نگرش را در بین کسبه را موجب افتخارات خود دانسته و قطعاً گسترش این دیدگاه مایه سربلندی ایران اسلامی نیز خواهد بود.

کد خبر 650232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.