زنده شدن امیدهای جذب کین با توخل در بایرن

بایرن مونیخ در پنجره نقل‌وانتقالات، تابستان گذشته به‌شدت به‌دنبال جذب «هری کین» بود و همچنان برای بهبود وضعیت خود به یک مهاجم تمام‌کننده نیاز دارد. 

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کات آفساید، باشگاه بایرن مونیخ پس از انتصاب توماس توخل به عنوان سرمربی جدید خود، اکنون در موقعیت بهتری برای جذب هری کین، مهاجم تاتنهام هاتسپر در تابستان امسال قرار دارد.

توخل روز جمعه به عنوان سرمربی جدید بایرن منصوب شد و سرمربی سابق چلسی به شکل شگفت‌انگیزی جایگزین جولیان ناگلزمن شد. سرمربی آلمانی جدید بایرن آماده است تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه سابقش برای جذب متئو کواچیچ و ادوارد مندی نزدیک شود.

در همین حال، به گفته روزنامه‌نگار آلمانی کریستین فالک، بایرن اکنون در موقعیت بهتری برای جذب هری کین قرار دارد. آینده کاپیتان تیم ملی انگلیس در تاتنهام همچنان مشخص نیست و این باشگاه احتمالاً به پیشنهادهای جدید برای مهاجمش گوش کند.

توخل یک شانس و فرصت بزرگ برای جذب بازیکنی گران قیمت در اختیار خواهد داشت و شاید گزینه این مربی، هری کین باشد. زمانی که یک سرمربی جدید وارد تیمی می‌شود، همیشه احتمال جابه‌جایی بازیکنان وجود دارد. برخی ممکن است به ترکیب بایرن اضافه و برخی کم شوند.

باشگاه منچستریونایتد نیز به شدت با هری کین در ارتباط است، با این حال انتظار می‌رود که باشگاه تاتنهام با جدیت برای جلوگیری از جدایی کین اقدام کند.

ستاره ۲۹ ساله انگلیسی در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در فرم درخشانی برای تاتنهام ظاهر شده و در ۳۹ بازی ۲۳ بار به گل رسیده و چهار پاس گل نیز ثبت کرده است. کین اکنون با ۲۷۱ گل، رکورددار تاریخ تاتنهام است و در بازی برابر تیم ملی ایتالیا نیز به برترین گلزن تاریخ تیم ملی کشورش تبدیل شده است.

بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته به شدت به دنبال جذب هری کین بود و حتی اجازه جدایی لواندوفسکی را نیز صادر کرد. اگرچه آن‌ها با اریک ماکسیم چوپو موتینگ که در این فصل در فرم خوبی بوده و ۱۷ بار در تمام رقابت‌ها گلزنی کرده شرایط خوبی دارند، اما همچنان برای بهبود وضعیت خود به یک مهاجم تمام‌کننده نیاز دارد.

کاپیتان تیم ملی انگلیس وارد ۱۸ ماه پایانی قراردادش با تاتنهام شده و ظاهراً دو طرف در پایان فصل به بحث درباره آینده این مهاجم می‌پردازند. علی‌رغم وضعیت کین، در صورت رضایت مدیران نیز باشگاه تاتنهام احتمالاً مبلغی نزدیک به ۱۰۰ میلیون پوند برای او درخواست کند.

کد خبر 650179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.