۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴
مودریچ مایل به ماندن در اروپا

علی‌رغم گمانه‌زنی‌ها، مودریچ مصمم است قرارداد جدیدی با باشگاه رئال‌مادرید امضا کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، لوکا مودریچ هافبک کروات باشگاه رئال مادرید با صراحت اعلام کرد که می‌خواهد با تیم فعلی خود قرارداد جدیدی امضا کند.

بازیکن ۳۷ ساله‌ای که یک بار نیز توپ طلا را برنده شده در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ همچنان مهره‌ای اثرگذار در ترکیب تیم آنچلوتی است. او در این فصل ۳۷ بار در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته و روی ۱۱ گل تأثیر مستقیم داشته است.

مودریچ تنها تا پایان ماه ژوئن با رئال مادرید قرارداد دارد و در صورت نرسیدن به یک زمینه مشترک با باشگاهش، اسپانیا را به صورت رایگان ترک خواهد کرد. باشگاه‌های عربستان به این هافبک باتجربه علاقه دارند و پیش‌بینی می‌شود که تیم‌هایی از آمریکا نیز مایل به جذب او باشند.

علی‌رغم گمانه‌زنی‌ها، مودریچ مصمم است قرارداد جدیدی با باشگاه رئال مادرید امضا کند. این هافبک باتجربه در حال حاضر در تیم ملی کرواسی حضور دارد و خود را برای دیدارهای مقدماتی یورو ۲۰۲۴ آماده کرده است.

او درباره شرایطش در رئال مادرید گفته: «آرزوی من مشخص است، ماندن در رئال مادرید، باور دارم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. بقیه فقط فرضیات و شایعات هستند. برای صدمین بار تکرار می‌کنم، امیدوارم و معتقدم در رئال مادرید می‌مانم.»

لوکا مودریچ در آگوست ۲۰۱۲ از تاتنهام هاتسپر به رئال مادرید پیوست و ۴۷۳ بار به عنوان بازیکن این غول اسپانیایی بازی کرد. وی در این مدت ۳۷ گل زد و ۷۶ پاس گل نیز به ثبت رساند. وی با کهکشانی‌ها سه عنوان قهرمانی لالیگا، یک کوپا دل ری و پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در یک دوره درخشان کسب کرده است.

مودریچ در این فصل ۲۴ بار در لالیگا به میدان رفته و ۴ گل به ثمر رسانده و سه پاس گل به ثبت کرده است.

علاوه بر مودریچ، کریم بنزما، مارکو آسنسیو، تونی کروس، دنی سبایوس، ناچو و ماریانو دیاز تنها تا پایان ژوئن با رئال مادرید قرارداد دارند و بدون شک از لحاظ تمدید قرارداد سال مهمی برای این باشگاه محسوب می‌شود.

کد خبر 650178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.