هانسل زاپاتا به تمرینات آلومینیوم بازگشت

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم که گفته می‌شد به‌دلیل دریافت نکردن مطالباتش دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد امروز در تمرین سبزپوشان اراکی حاضر شد تا به شایعات درخصوص جدایی‌اش از آلومینیوم پایان دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تمرین تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر امروز _شنبه پنجم فروردین‌ماه_ با انجام بازی درون تیمی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار شد و هانسل زاپاتا، مهاجم خارجی سبزپوشان اراکی بعد از چند روز غیبت در تمرینات آلومینیوم، برای آماده‌سازی و بازی در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به تمرینات این تیم بازگشت.

وی پس از اتمام مسابقات لیگ برتر در سال ۱۴۰۱ در شرایطی به کشور امارات سفر کرده بود که به‌دلیل دریافت نکردن مطالبات مالی خود از مدیران باشگاه دلگیر بود و گذشت بیش از چهار ماه از آخرین دریافتی ستاره کلمبیایی باعث شده بود تا وی با تاخیر در تمرینات آلومینیوم حضور پیدا کند.

هانسل زاپاتا به تمرینات آلومینیوم بازگشت

مدیرعامل آلومینیوم پیش‌تر اظهار کرد: قرارداد زاپاتا با دیگر بازیکنان تیم مقداری متفاوت است، مدل پرداختی بازیکنان ایرانی با خارجی فرق دارد و براساس ماه‌های میلادی قراردادهای خارجی بسته می‌شود که این موضوع سبب چالش شد، مقداری از پرداختی وی انجام شده و بعد از عید پرداختی دیگر او انجام خواهد شد و به ایران باز می‌گردد.

پس از اینکه مدیران باشگاه آلومینیوم اراک به تمام بازیکنان خود حقوق قبل از سال جدید را پرداخت کردند، هانسل زاپاتا از لیست پرداختی جا ماند و برخی رسانه‌ها مدعی شدند وی با ارسال اخطارهای متعدد به باشگاه، به‌صورت یک‌طرفه قرارداد خود را فسخ کرده و همراه خانواده‌اش به دبی رفته است.

گفته می‌شد زاپاتا با شکایت به فیفا در تلاش است تا بتواند مطالبات خود را از باشگاه آلومینیوم دریافت کند اما وی با حضور در تمرین به این شایعات پایان داد.

کد خبر 650160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.