علیرضا جهانبخش دیدار مقابل کنیا را هم از دست داد؟

علیرضا جهانبخش که به‌ دلیل مصدومیت جزئی بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل روسیه را از دست داده بود ممکن است با وجود تشدید آسیب‌دیدگی در دیدار مقابل کنیا نیز غایب باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال کشورمان روز _پنج‌شنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در شرایطی دیداری دوستانه مقابل روسیه در ورزشگاه آزادی انجام داد و به تساوی یک بر یک رسید که سه غایب داشت و امیرحسین حسین‌زاده، مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش به آن دیدار نرسیدند.

با گذشت چند روز از این دیدار و در آستانه بازی دوستانه ایران مقابل کنیا، امیرحسین حسین‌زاده و مهدی ترابی که به‌علت سرماخوردگی تقابل با روسیه را از دست داده بودند به‌نظر نمی‌رسد مشکلی داشته باشند و می‌توانند درصورت صلاح‌دید امیر قلعه‌نویی در برابر کنیا بازی کنند.

اما علیرضا جهانبخش که با آسیب‌دیدگی جزئی مواجه است، امروز جدا از سایرین زیر نظر فیزیوتراپ تیم ملی، تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرد؛ او در ابتدای تمرین همراه با دکتر شهاب، جلسه‌ای سه نفره را با امیر قلعه‌نویی برگزار کردند و سرمربی تیم ملی آخرین وضعیت سلامتی ستاره خود را جویا شد.

ممکن است لژیونر ملی‌پوش کشورمان به‌خاطر جلوگیری از تشدید این مصدومیت به تشخیص کادرپزشکی و کادرفنی تیم ملی در بازی دوستانه آینده مقابل کنیا نیز غایب باشد و با انجام تمرینات آماده‌سازی و ریکاوری برای بازی‌های باشگاهی و اردوهای آتی تیم ملی به شرایط متعادل برسد.

کد خبر 650141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.