خروج ستاره چلسی از ترکیب تیم ملی انگلیس

گرت ساوتگیت به حضور جیمز در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس در جدال با اوکراین فکر می‌کرد، اما این بازیکن دچار مصدومیت شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، ریس جیمز مدافع باشگاه چلسی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک اردوی تیم ملی انگلیس شد. جیمز که جام جهانی را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد، از هر فرصتی برای بازگشت به اردوی سه شیرها برای بازی‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ استقبال می‌کرد.

در حالی که این بازیکن ۲۳ ساله عصر پنجشنبه در ناپل نتوانست برابر ایتالیا از ابتدا به میدان برود، در دقایق پایانی مسابقه حضور تأثیرگذاری داشت و پس از اینکه لوک شاو به دلیل دریافت دومین کارت زرد خود از بازی اخراج شد، جیمز مسئولیت سنگینی در خط دفاع به دوش کشید و پیروزی دو بر یک را برای تیمش تثبیت کرد.

با توجه به اینکه کایل واکر ۹۰ دقیقه کامل برابر ایتالیا بازی کرده بود، گرت ساوتگیت به حضور جیمز در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس در جدال با اوکراین فکر می‌کرد، با این حال جیمز برای بازی روز یکشنبه در ورزشگاه ومبلی در ترکیب تیم ملی کشورش قرار نخواهد گرفت، زیرا به دلیل مصدومیت آمادگی جسمانی خود را از دست داده و به چلسی بازگشته است.

طبق اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس، ریس جیمز دچار مصدومیتی شده که به مشکل قبلی همسترینگ وی مربوط می‌شود. از زمان بازگشت به میادین در ماه فوریه، این مدافع راست شش بار برای چلسی از ابتدا بازی کرده است.

به این ترتیب، گراهام پاتر، سرمربی تیم چلسی باید زمان بازی ستاره خط دفاعی خود را به شکل منسجمی مدیریت کند. عاملی که ممکن است باعث شود تا او مدتی روی نیمکت بنشیند.

کد خبر 650128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.