کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و ۱۰۰ کیلو انواع مواد مخدر از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون در استان اصفهان خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با هدف مقابله قاطع با سوداگران مرگ، از ابتدای اجرای طرح نوروزی که از بیست‌وهفتم اسفندماه آغاز شد، مأموران انتظامی این فرماندهی با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی، موفق به شناسایی و انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر شدند.

وی افزود: در این راستا یک تن و ۱۰۰ کیلو انواع مواد مخدر که بیشتر از نوع تریاک و حشیش بودند کشف، هفت نفر از عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر دستگیر و ۱۱ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: یکی دیگر از دغدغه‌های شهروندان و خانواده‌ها حضور معتادان متجاهر در سطح شهر است که در این مدت با پاک‌سازی نقاط اسکان و تجمع معتادان متجاهر و کارتن‌خواب، ۵۵۰ نفر از این افراد جمع‌آوری و با هماهنگی با مرجع قضائی جهت درمان به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری ۲۱۸۲۵۴۴۶ هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را به ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.

کد خبر 650091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.