۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
مجتمع بزرگ گردشگری صفه نورانی شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۱۵۰ سازه و المان نوری در مجموعه بزرگ گردشگری صفه نصب شد.

به گزارش ایمنا، سعید ساکت درباره سازه‌های نوری مجتمع بزرگ گردشگری صفه اظهار کرد: در این مجموعه بیش از ۱۵۰ سازه نوری به‌منظور زیباسازی محوطه ساخته و نصب‌شده است.

وی افزود: ازجمله سازه‌های نوری، تونل نوری نصب شده در مقابل مجموعه بولینگ صفه است که این المان با همکاری شرکت دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری مستقیم شرکت توسعه سیاحتی سپاهان و توسط همکاران فنی این شرکت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: از دیگر سازه‌ها، ریسه‌های آویز سقف تله‌کابین صفه است که تمام فرایند نصب و سایر اقدامات تخصصی و برقی آن توسط کارکنان شرکت صورت پذیرفته و نمای جذابی از سقف تله‌کابین صفه به نمایش گذاشته است، همچنین لوسترهای تزئینی داخل بلوار اصلی مجموعه از دیگر سازه‌های نصب شده است.

وی تصریح کرد: از دیگر سازه‌های نوری می‌توان به گوی‌ها رنگی و نوری زیر پل چوبی واقع در آب‌نمای مجتمع گردشگری صفه اشاره کرد که تمام فرایند تولید و بهره‌برداری از آن توسط کارکنان فنی شرکت انجام شده است.

ساکت ادامه داد: نصب و جانمایی بیش از ۶۰ پایه چراغ پایه کوتاه، بیش از ۲۰ چراغ پایه بلند در محوطه چمنی مجموعه و نورپردازی درختان محوطه کوهستانی مجتمع گردشگری صفه به‌طول ۱۸۰۰ متر مربع از جمله دیگر اقدامات ویژه در حوزه نورپردازی و زیباسازی مجموعه است.

وی پیرامون تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: در راستای هوشمندسازی مجموعه با چند شرکت دانش‌بنیان مذاکره شد و پس از آن با برگزیده شدن یک شرکت نسبت به نصب و راه‌اندازی المان‌های تونل نوری، لوسترهای بلوار و ریسه‌های تله‌کابین صفه وارد همکاری شدیم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به توجه به مصرف بهینه انرژی در استقرار این سازه‌های نوری گفت: برای این سازه‌های نوری از ال‌ای‌دی‌هایی بسیار کم‌مصرف استفاده شده است که تنها یک هزارم وات مصرف دارند و مصرف را به صورت چشمگیری کاهش می‌دهند.

مجتمع بزرگ گردشگری صفه نورانی شد

کد خبر 650076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.