پاری‌سن‌ژرمن به کواراتخسلیا: تمام هزینه‌ها برای تو!

رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که باشگاه متمول فرانسوی حاضر است رکورد نقل‌وانتقالات را برای انتقال ستاره ناپولی بشکند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس‌مول، باشگاه پاری سن ژرمن به شدت خواهان «خویچا کوارتسلیا» ستاره تیم ناپولی است و او را به یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالات تابستانی تبدیل کرده است.

وینگر ناپولی در نخستین فصل حضورش در ایتالیا در این فصل، نقش مهمی در چالش اسکودتوی پارتنوپی داشته است. کواراتسخلیا همچنان نقش مهمی در بازی‌های تیمش دارد و به اولین بازیکن این فصل سری آ تبدیل شده که تعداد گل‌ها و پاس گل‌های خود را دورقمی کرده است.

رسانه‌های ایتالیایی گزارش کرده‌اند که باشگاه پاری سن ژرمن می‌تواند برای این بازیکن گرجستانی رکورد نقل و انتقالات را بشکند، با توجه به اینکه آینده کیلیان امباپه هنوز مشخص نیست و تمدید قرارداد لیونل مسی نیز با چالش‌های متفاوتی روبه‌رو شده است، پی اس جی ممکن است به دنبال جانشین باشد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه متمول فرانسوی حاضر است حتی مبلغ شگفت‌انگیز ۱۸۰ میلیون یورو (۱۶۰ میلیون پوند) را برای به خدمت گرفتن کواراتسخلیا هزینه کند، با توجه به دستمزد بالای امباپه و مسی، در صورت جدایی این دو بازیکن پرداخت چنین مبلغی توسط مالکان این باشگاه بعید نیست.

باشگاه رئال مادرید همچنان مدعی جذب امباپه است و شاید در نهایت کهکشانی‌ها موفق شوند این انتقال بزرگ را رقم بزنند. کوارتسخلیا قبلاً علاقه خود را به رئال نشان داده است و شاید روزی در این تیم بازی کند، اما تردیدی وجود ندارد که پیشنهاد سنگین پی اس جی می‌تواند برای هر بازیکنی وسوسه‌کننده باشد، در صورت جدایی امباپه و پیوستنش به رئال مادرید، جایی برای ستاره گرجی در مادرید باقی نمی‌ماند.

باشگاه ناپولی اعلام کرده است که تمام تلاش خود را برای نگه داشتن ستاره‌هایش انجام خواهد داد و نه تنها خویچا کواراتسخلیا، بلکه ویکتور اوسیمن، دیگر مهاجم این تیم نیز در پنجره آتی فروشی نیست. باید دید آیا این تیم می‌تواند در حفظ ستاره‌هایش موفق عمل کند یا خیر.

کد خبر 650050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.