ظرفیت‌های خوبی برای پذیرایی از مسافران نوروزی وجود دارد

شهردار مبارکه گفت: ظرفیت‌های خوبی برای پذیرایی از مسافران نوروزی ازجمله مکان‌های تاریخی، هتل‌ها، مهمان‌سراها، پارک‌ها و بوستان‌ها در شهر مبارکه وجود دارد.

محمدمهدی احمدی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرستان مبارکه به‌عنوان مهد کشاورزی، صنعت و نگین سبز استان اصفهان شناخته می‌شود و مکان‌های تاریخی از جمله قلعه نهچیر، هتل‌ها، مهمان‌سراها و پارک‌های بسیار خوبی در سطح شهر برای پذیرایی از میهمان‌های نوروزی وجود دارد.

وی افزود: شهرداری مبارکه خود را پیش‌قراول استقبال از مسافران نوروزی می‌داند، وی پیش از آغاز سال جدید به پیشواز عید نوروز رفت و اقدامات خوبی توسط معاونت خدمات شهری شهرداری در حوزه‌های نظافت و رفت و روب معابر، رنگ‌آمیزی جداول، دیوارنگاری‌ها و کاشت گونه‌های گل و درخت و درختچه در سطح شهر انجام شد.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: گل‌کاری و گل‌آرایی شهر، نقاشی دیواری و نصب المان‌های ویژه سال ۱۴۰۲ در نقاط مختلف شهر از دیگر برنامه‌های شهرداری برای میزبانی از نوروز است.

احمدی اضافه کرد: بیش از ۵۰ کلاس درس با همکاری اداره آموزش و پرورش برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در شهر مبارکه آماده شده است و خدمات ارائه می‌کند.

کد خبر 650043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.