۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
علاقه دنباله‌دار منچستر به فلیکس

منچستر در زمان حضور فلیکس در بنفیکا به او علاقه داشت و حالا این علاقه قدیمی را دوباره پیگیری می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، منچستریونایتد با وجود مخالفت اتلتیکو مادرید با انتقال قرضی ژائو فلیکس در پنجره ژانویه، همچنان مایل است ستاره پرتغالی را جذب کند.

فلیکس پس از متزلزل شدن روابطش با دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، واندا متروپولیتانو را در پنجره زمستانی ترک کرد و تا پایان فصل به صورت قرضی به چلسی پیوست.

ملی‌پوش پرتغالی در نخستین بازی خود برای آبی‌ها مقابل فولام از بازی اخراج شد و سه بازی بعدی این تیم را از دست داد، اما پس از بازگشت تأثیر مثبتی بر جای گذاشت و در بازی مقابل وستهم یونایتد و اورتون گلزنی کرد.

در قرارداد قرضی چلسی بند خرید وجود ندارد، به این معنی که فلیکس در تابستان امسال به باشگاه مادرش بازخواهد گشت تا برای فصل ۲۰۲۳-۲۴ آماده شود. با این حال، آینده طولانی مدت این بازیکن ۲۳ ساله در مادرید با وجود اینکه او هنوز چهار سال دیگر تا پایان قراردادش باقی مانده، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

باشگاه منچستریونایتد علاقه درازمدتی به فلیکس دارد و شیاطین سرخ از سال ۲۰۱۹ با او در ارتباط هستند، درواقع منچستر حتی در زمان حضور فلیکس در بنفیکا نیز به او علاقه داشت. تیم اریک تن هاخ در نهایت تصمیم گرفت در ژانویه به دلیل هزینه‌های بالای انتقال فلیکس از انتقال قرضی او صرف نظر کند و در عوض ورخهورست را از برنلی به خدمت بگیرد.

قابل پیش‌بینی است که یونایتد در تابستان امسال به دنبال یک مهاجم گران‌قیمت باشد و احتمالاً فلیکس نیز در میان گزینه‌های اصلی خواهد بود.

این بازیکن پرتغالی در ۱۳۱ بازی برای اتلتیکو در تمام رقابت‌ها ۳۴ گل زده و ۱۸ پاس گل به ثبت رسانده است. در نیمه اول این فصل، او در ۱۴ بازی لالیگا برای تیم سیمئونه ۴ گل زد و ۳ پاس گل داد. او نماینده کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز بود.

باشگاه اتلتیکو مادرید در تابستان امسال به دنبال حدود ۱۰۰ میلیون یورو (۸۸ میلیون پوند) برای فلیکس خواهد بود و همچنان او گزینه ارزان‌تری نسبت به هری کین از تاتنهام و ویکتور اوسیمن از ناپولی است.

گفته می‌شود که چلسی در تابستان امسال علاقه دارد این مهاجم را به صورت دائمی جذب کند، اما برای آن‌ها سخت است که او را برای امضای قرارداد دائمی بدون حضور در لیگ قهرمانان اروپا وسوسه کنند. تیم گراهام پاتر در حال حاضر با ۱۱ امتیاز کمتر از تاتنهام هاتسپر در رده چهارم جدول قرار دارد، اما با قهرمانی در لیگ اروپا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳، جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب خواهد کرد.

در همین حال، منچستریونایتد با سه امتیاز اختلاف نسبت به نیوکسل یونایتد در رده سوم است. شیاطین سرخ هنوز برنامه‌ریزی محکمی برای پنجره تابستانی انجام نداده‌اند، زیرا درمورد مالکیت باشگاه ابهام وجود دارد و گلیزرها در حال مذاکره برای فروش این باشگاه هستند.

کد خبر 650042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.