۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
پرسپولیس تا دندان مسلح شد! + عکس

پرسپولیس با تمام نفرات خود آماده رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس تهران در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، موفق شد از هفته چهارم مسابقات به صدر جدول صعود کند و با عملکرد موفق خود یکی از شانس‌های اول کسب عنوان قهرمانی باشد اما به یک‌باره پس از جام‌جهانی قطر، شاگردان گل‌محمدی در مسیر فراز و نشیب قرار گرفتند، به همین دلیل علی‌رغم نمایش مطلوب در جام حذفی، در هفته بیست‌وسوم برابر سپاهان با شکست مواجه شدند تا در شبی که استقلال موفق به کسب پیروزی ارزشمند شد، آن‌ها سال ۱۴۰۱ را با قرار گرفتن در جایگاه سوم به اتمام برسانند.

در هر حال با توجه به اینکه سپاهان با فاصله امتیازی خوبی نسبت به استقلال و پرسپولیس در جایگاه نخست جدول رقابت‌ها قرار گرفته و در ادامه راه بازی‌های آسان‌تری نسبت به آن‌ها دارد، شانس اول کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود و سرخابی‌ها برای لمس کاپ طلایی کار دشواری پیش رو دارند.

در روزهای گذشته دور جدید تمرینات قرمزپوشان آغاز شده است و تمام بازیکنان این تیم از جمله ولسیانی و شیخ دیاباته که به دلیل بیماری و مصدومیت قادر به همراهی تیم خود نبودند، در تمرینات حاضر شدند تا با آمادگی کامل در صورت صلاح‌دید کادر فنی پرسپولیس برای این تیم راهی میدان شوند.

بنابراین گل‌محمدی با حضور تمام خارجی‌های تأثیر گذار خود، هفته بیست‌وچهارم را آغاز خواهد کرد و به نوعی بدون چالش یکی از فینال‌های پایانی را پشت سر خواهد گذاشت.

پرسپولیس تا دندان مسلح شد! + عکس

کد خبر 649965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.