شانس درِ خانه رمضانی را زد! + عکس

مهاجم استقلال می‌تواند در جام‌ ملت‌های آسیا پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران به تازگی فعالیت خود را زیر نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی پرافتخار لیگ برتر آغاز کرده و حتی یک دیدار دوستانه با روسیه را هم پشت سر گذاشته است که این تقابل با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

بدون تردید همه اهالی فوتبال با سبک و سیاق بازی ژنرال آشنا هستند و به خوبی می‌دانند که وی علاقه فراوانی به بازی مستقیم و متکی به ضربات سر دارد و شاید به همین دلیل در اولین بازی ملی خود شهریار مغانلو مهاجم بلندقامت سپاهان را در ترکیب اصلی قرار داد.

در هر حال لیگ برتر ایران به غیر از مغانلو مهاجمان بلندقامت دیگری هم دارد که اگر روی نوار درخشش باشند می‌توانند نظر مثبت هر سرمربی را به خود جلب کنند.

آرمان رمضانی از جمله مهاجمان بلندقامتی به شمار می‌رود که در امر چارچوب‌شناسی موفق است و با اینکه به عنوان بازیکن تعویضی برای ریکاردو ساپینتو راهی میدان می‌شود، هر گاه در ترکیب آبی‌ها قرار گرفته تأثیر گذار بازی کرده است.

در هر حال با توجه به اینکه امیر قلعه‌نویی عملکرد تمام بازیکنان لیگ برتر را برای دعوت به تیم ملی زیر نظر دارد و می‌توان گفت به دلیل نوع تفکرات وی بازیکنان بلندقامت به ویژه در خط حمله شانس بیشتری برای جلب نظر ژنرال دارند، شاید بتوان گفت آرمان رمضانی در صورتی که بتواند تا انتهای فصل در ترکیب استقلال خوش بدرخشد این شانس را دارد که پیراهن تیم ملی را برای جام ملت‌های آسیا بر تن کند.

شانس در خانه رمضانی را زد! + عکس

کد خبر 649958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.