اعلام ساعت کار ادارات استان اصفهان در ماه رمضان

در اطلاعیه‌ای از سوی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، ساعت آغاز به کار ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اصفهان، در اطلاعیه‌ای ساعت آغاز به کار ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان در ماه مبارک رمضان اعلام شد، متن اطلاعیه به این شرح است:

"بسمه تعالی
ضمن تبریک و تهنیت به مناسب ایام نوروز و حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق درک فضائل این ماه پر برکت، با توجه تصویب‌نامه هیئت وزیران، ساعات آغاز به کار ادارات، نهادها و ارگان‌ها از روز شنبه پنجم فروردین ۱۴۰۲ تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت هفت صبح اعلام می‌شود.

همچنین به منظور بهره‌مندی از فیوضات این ماه نورانی، کارکنان دستگاه‌های اجرایی به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسان شامل مراکز بهداشتی منوط به اینکه هیچ گونه خدشه‌ای بر روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود، می‌توانند با هماهنگی قبلی و نظر مقام عالی دستگاه، از دو ساعت کاری شناور هفت تا ۹ برای آغاز به کار استفاده کنند.
ضروری است تا این دسته از کارکنان کسری تأخیر در ورود را در انتهای همان روز جبران کنند.

مطابق با تصویب نامه هیئت وزیران، ساعات آغاز به کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی در روزهای پس از لیالی پربرکت قدر از ساعت ۹ صبح خواهد بود. "

کد خبر 649942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.