بهترین شهربازی‌های جهان + جذابیت‌های موضوعی پارک‌ها

بهترین شهربازی‌های جهان شامل دیزنی‌سی توکیو، باغ تیوولی دانمارک، شهربازی افتلینگ هلند، دیزنی‌لند آمریکا و شهربازی فراری ورلد ابوظبی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بهترین شهربازی‌های جهان، مکان‌هایی هستند که می‌توانید در آن‌ها شادی و هیجان را به معنای واقعی تجربه کنید. فرقی نمی‌کند که شما به صورت تک‌نفره یا خانوادگی مسافرت کنید، بهترین پارک‌های تفریحی، به دلیل استاندارها، امکانات و طراحی خود، یکی از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر کشورهای جهان محسوب می‌شوند و تجربه فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورند. در ادامه شما را با بهترین شهربازی‌های جهان آشنا می‌کنیم.

شهربازی دیزنی سی، توکیو ژاپن

دیزنی‌سی توکیو در صدر فهرست بهترین پارک‌های موضوعی جهان قرار دارد و بسیار شبیه به سرزمین پادشاهی جادویی در فلوریدا یا پارک دیزنی‌لند در کالیفرنیا است. در بخش دریایی دیزنی توکیو (Tokyo DisneySea) ، سرزمین‌های خارق‌العاده و بسیار زیبایی با الهام از سواحل مدیترانه، عربی و آمریکایی ایجاد شده است که بازدیدکنندگان زیادی را از گوشه و کنار جهان به خود اختصاص می‌دهد.

بهترین شهربازی‌های جهان+ جذابیت‌های موضوعی پارک‌ها

پارک موضوعی اپکات، آمریکا

پارک موضوعی اپکات (Epcot) که در سرزمین والت دیزنی فلوریدا قرار دارد، در واقع یک نمایشگاه دائمی جهانی است که پیشرفت بشر، فناوری و فرهنگ‌های بین‌المللی را جشن می‌گیرد. بخش جلویی پارک، جشن‌ها و اکتشافات جهانی را به خود اختصاص می‌دهد و در قسمت عقبی آن ۱۱ غرفه روستایی در اطراف تالاب World Showcase به چشم می‌خورد. مانند تمام پارک‌های دیزنی، Epcot دارای جاذبه‌های خانوادگی و دیدار با شخصیت‌های معروف است. این پارک برای میهمانان بزرگسال نیز سرگرمی‌های ویژه‌ای دارد.

پارک دیزنی‌لند، آمریکا

اغراق نیست اگر بگوییم افتتاح پارک دیزنی‌لند در کالیفرنیا در سال ۱۹۵۵، صنعت گردشگری آمریکا را برای همیشه متحول کرد. این شهربازی، اولین پارک موضوعی در حال گسترش و تنها پارکی است که مراحل ساخت آن زیر نظر شرکت والت دیزنی به پایان رسید. این سرزمین جادویی هنوز هم سرشار از حس نوستالژیک و خاطره‌انگیز است و همچنان مانند روز افتتاحیه، بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

بهترین شهربازی‌های جهان+ جذابیت‌های موضوعی پارک‌ها

باغ تیوولی، دانمارک

باغ تیوولی دانمارک (Tivoli Gardens)، یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های تفریحی جهان است که در قلب شهر کپنهاگ قرار دارد و قدمت آن به بیش از ۱۷۵ سال می‌رسد. این پارک دارای وسایل سواری متنوع، تئاتر و رستوران‌هایی است که در باغ‌های زیبای آن گسترده شده‌اند. باغ تیوولی یکی از بهترین جاذبه‌های دیدنی دانمارک محسوب می‌شود و بازدیدکنندگان زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

شهربازی افتلینگ، هلند

شهربازی افتلینگ (Efteling)، یکی از بزرگ‌ترین و پربازدیدترین پارک‌های تفریحی اروپا در جهان است. سواری‌های تخیلی، باغ‌ها و جاذبه‌های بی‌نظیر این پارک با مضمون‌های فولکلور هلندی همچنین جنگل افسانه‌ای ۱۵ هکتاری، سرگرمی‌های زیادی را برای کودکان و بزرگسالان فراهم می‌کند. وسایل تفریحی این شهربازی بر اساس داستان‌های فانتزی، افسانه‌ها و حکایت‌های قدیمی طراحی شده‌اند. ‏

بهترین شهربازی‌های جهان+ جذابیت‌های موضوعی پارک‌ها

پارک سیکس فلگز مجیک مانتین، آمریکا

پارک موضوعی پارک سیکس فلگز مجیک مانتین (Six Flags Magic Mountain) که در خارج از ایالت لس‌آنجلس قرار دارد، سرشار از شادی و هیجان است. این پارک بیشترین ترن‌های هوایی را در بین شهربازی‌های جهان به خود اختصاص می‌دهد و از آن به عنوان "پایتخت هیجان دنیا" یاد می‌شود.

پارک اروپا، آلمان

پارک اروپا (Europa-Park)، بزرگ‌ترین شهربازی موضوعی آلمان با تفریحات زیاد است که می‌تواند ساعت‌ها بازدیدکنندگان را سرگرم کند. این پارک تفریحی برای همه گروه‌های سنی مناسب است و تفریحات جالبی را برای افراد فراهم می‌کند. این سرزمین جادویی با بیش از ۱۰۰ جاذبه دیدنی و ۱۸ بخش موضوعی از ۱۵ کشور و مناطق مختلف سراسر اروپا، بعضی از هیجان‌انگیزترین و مدرن‌ترین امکانات تفریحی جهان را در خود جای می‌دهد.

بهترین شهربازی‌های جهان+ جذابیت‌های موضوعی پارک‌ها

پارک یونیورسال استودیو، ژاپن

پارک یونیورسال استودیو که در شهر اوساکا قرار دارد، یکی بهترین پارک‌های تفریحی جهان محسوب می‌شود که جاذبه‌های پارک‌های مشابه آمریکایی را در خود جای داده است. هدف اصلی از طراحی این پارک، ایجاد فرصتی برای تجربه دنیای شگفت‌انگیز فیلم‌ها بوده است و جاذبه‌هایی بی‌نظیر و هیجان‌انگیزی دارد که بزرگسالان نیز از آن استقبال می‌کنند. سرزمین Super Nintendo Worldدر پارک یونیورسال استودیو، منطقه‌ای است که به وسایل سواری و رستوران‌های متنوع اختصاص داده شده است.

پارک تفریحی آستریکس، فرانسه

آستریکس یکی از پارک‌های موضوعی منحصربه‌فرد فرانسه است که بر اساس آستریکس (Asterix)، مجموعه‌ای از کتاب‌های مصور فرانسوی، ساخته شده و ۴۲ جاذبه دیدنی را در خود جای می‌دهد که برای همه افراد جذابیت دارد. آستریکس، یکی از چندین پارک موضوعی بزرگ فرانسه محسوب می‌شود که به دلیل سرگرمی‌های متفاوت و هیجان‌انگیز، بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جذب می‌کند.

بهترین شهربازی‌های جهان+ جذابیت‌های موضوعی پارک‌ها

شهربازی فراری ورلد، ابوظبی

این پارک موضوعی سرپوشیده برای دوستداران اتومبیل و هیجان، جذابیت‌های زیادی دارد. جالب است بدانید که شهربازی فراری‌ورلد (Ferrari World Abu Dhabi)، سریع‌ترین ترن هوایی جهان، بلندترین چرخ‌وفلک‌ها همچنین تجربه بی‌نظیر رانندگی با خودروی فراری را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند و افراد در آن با معنای واقعی سرعت آشنا می‌شوند. در این مکان جادویی افراد می‌توانند همانند یک راننده حرفه‌ای پشت فراری مورد علاقه خود بنشینند و در پیچ و خم‌های جاده، غرق هیجان شوند.

بهترین شهربازی‌های جهان+ جذابیت‌های موضوعی پارک‌ها

کد خبر 649901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.