داور دیدار تدارکاتی روسیه و عراق مشخص شد

اخرور ریسکولایف ازبکستانی به‌عنوان داور وسط بازی دوستانه روسیه و عراق انتخاب شد، سانجر شایوسوپوف به‌همراه علیشیر عثمانوف دو کمک‌داور ازبکستانی این بازی خواهند بود و آرتیوم لیوبیموف روس داور چهارم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال روسیه پس از پنج‌ماه خانه‌نشینی و نداشتن حتی یک‌بازی دوستانه، شب گذشته _پنج‌شنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در ورزشگاه آزادی دیداری دوستانه مقابل ایران برگزار کرد که با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ روس‌ها حالا قرار است برای اولین‌بار پس از نوامبر سال ۲۰۲۱ یک بازی خانگی برگزار کنند.

بر همین اساس تیم‌های ملی فوتبال روسیه و عراق روز سه‌شنبه، هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ (بیست‌وهشتم ماه مارچ ۲۰۲۳) در دیداری دوستانه به‌مصاف هم خواهند رفت. این بازی از ساعت ۱۸:۰۰ به‌وقت روسیه در ورزشگاه گازپروم‌آرنای شهر سنت‌پترزبورگ برگزار می‌شود.

قضاوت دیدار دوستانه روسیه و عراق برعهده تیمی از کشور ازبکستان است؛ داور وسط این بازی اخرور ریسکولایف خواهد بود و سانجر شایوسوپوف به‌همراه علیشیر عثمانوف دو داور ازبکستانی دیگر، به‌عنوان کمک‌داوران اول و دوم ریسکولایف را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و همچنین آرتیوم لیوبیموف روسی داور چهارم است.

کد خبر 649896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.