۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
بازگشت ۵۰-۵۰ لئومسی به نیوکمپ!

سرخیو آگوئرو فکر می‌کند لیونل مسی می‌تواند به بارسلونا بازگردد و از خوان لاپورتا رئیس این باشگاه خواسته است تا برای انجام این معامله تلاش کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسی در تابستان ۲۰۲۱ با چشمانی گریان از بارسا خداحافظی کرد و با قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه ۳۵ میلیون یورو (۳۰ میلیون پوند / ۴۱ میلیون دلار) به پاری سن ژرمن پیوست، اما با پایان یافتن قرارداد مسی در فرانسه، بازگشت احتمالی به بارسلونا همچنان به تیتر خبرها تبدیل شده و این مهاجم هنوز با تمدید قراردادش موافقت نکرده است.

آگوئرو، هم‌تیمی سابق او در آرژانتین، این گمانه‌زنی‌ها را بیشتر کرد و مدعی شد که در صورت تماس خوان لاپورتا، احتمال بازگشت مسی به نیوکمپ ۵۰-۵۰ است.

آگوئرو گفت: "احساس من این است که احتمال بازگشت لئو مسی به بارسا ۵۰ درصد است. من فکر می‌کنم که لئو باید در بارسا بازنشسته شود. بارسلونا خانه او است، لئو باید دوران حرفه‌ای خود را در اینجا به پایان برساند. اگر رئیس باشگاه، لاپورتا این کار را انجام دهد عالی خواهد بود. فکر می‌کنم بازگشت مسی به بارسلونا نزدیک‌تر خواهد شد."

لاپورتا چندین بار اشاره کرده است که می‌خواهد مسی را به نیوکمپ بازگرداند و حتی با خورخه مسی جلسه‌ای برگزار کرد تا در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات، از جمله یک ادای احترام باشکوه به لئومسی، صحبت کند. با این حال، مشکلات مالی بارسلونا می‌تواند مانع بزرگی برای بستن این قرارداد باشد، درحالی که طبق گزارش‌ها، تیم لیگ برتر عربستان سعودی (الهلال) در حال طراحی برنامه‌ای مفصل برای جذب مسی در تابستان است و آماده است مبلغ ۳۰۰ میلیون دلاری را پیشنهاد کند. ۲۴۷ میلیون پوند) در سال به کاپیتان آلبی سلسته پرداخت کند.

این مهاجم درحال‌حاضر در تیم ملی آرژانتین حضور دارد و پس از به ثمر رساندن یک گل فوق‌العاده از روی ضربه ایستگاهی خیره‌کننده مقابل پاناما در دیدار بامداد امروز که پیروزی دو بر صفر را به همراه داشت‌، روز دوشنبه به میادین بازخواهد گشت تا به مصاف کوراسائو برود.

کد خبر 649866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.