توخل باعث شد قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهم!

ژائو کانسلو ستاره باواریایی‌ها، از سرمربی جدید بایرن‌مونیخ، توماس توخل خواست تا جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به او هدیه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال بایرن‌مونیخ برخلاف سال‌های گذشته، امسال از صلابت لازم برخوردار نیست و همین موضوع سبب شد تا سرمربی جوان این تیم تحت فشار قرار بگیرد و اخراج شود.

غول‌های بوندسلیگا پس از تصمیم شوکه‌کننده برای جدایی از جولیان ناگلزمن، در حال ایجاد تغییر دیگری در مسیر خود هستند؛ توخل سرمربی سابق چلسی، اکنون در حال آماده شدن برای به دست گرفتن هدایت باواریایی‌ها است.

او فوت و فن قهرمانی در اروپا با فتح جام UCL را از زمان حضورش در استمفوردبریج می‌داند. کانسلو در سال ۲۰۲۱ در موقعیت خوبی قرار داشت تا قهرمانی در این رقابت‌ها را جشن بگیرد، اما منچسترسیتی در فینال با نتیجه یک بر صفر مقابل چلسی شکست خورد و حالا این ستاره پرتغالی امیدوار است که سرمربی جدیدش در آلمان کمک کند تا خاطرات مثبت بیشتری در سال ۲۰۲۳ بسازد.

کانسلو به اسپورت تی‌وی گفته است: "الان متوجه این موضوع شدم. می‌دانم وقتی به مونیخ برگردم ناگلزمن دیگر آنجا نخواهد بود. او من را برای بایرن می‌خواست، می‌خواهم از او تشکر کنم. در مورد توخل هم باید بگویم که او یک بار به عنوان رقیب باعث شد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهم، بنابراین امیدوارم امسال آن را به من هدیه بدهد."

کانسلو پس از کمک به پرتغال برای پیروزی چهار بر صفر شب گذشته مقابل لیختن اشتاین در بازی ابتدایی خود در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ صحبت می‌کرد، دیداری که کریستیانو رونالدو در آن مسابقه رکورد جالبی را شکست و با تجربه ۱۹۷ اُمین بازی ملی خود، به باسابقه‌ترین فوتبالیست در رده ملی تبدیل شد.

کانسلو قرار است این فصل را در بایرن بگذراند، او در ماه ژانویه به صورت قرضی از سیتی به این تیم ملحق شد و مشتاق است که نقش برجسته‌ای را زیر نظر توخل داشته باشد. قهرمان بوندسلیگا، اولین بازی یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سیتی را در تاریخ یازدهم آوریل برگزار می‌کند.

کد خبر 649850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.