پذیرش ۱۳۲ هزار مسافر نوروزی در فضاهای اسکان آموزش‌وپرورش اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش ۱۳۲ هزار مسافر نوروزی در فضاهای اسکان آموزش و پرورش استان تا سوم فروردین‌ماه خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی در بازدید از ستادهای اسکان آموزش و پرورش با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان در سال جاری، ۲۰ درصد افزایش ظرفیت اسکان را نسبت به سال گذشته در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان حدود ۶۰۰ مدرسه و در سطح استان ۸۴۱ مدرسه پیش‌بینی و برای اسکان آماده‌سازی شد، افزود: از زمان آغاز به کار ستادهای اسکان تاکنون، حدود ۱۳۲ هزار مسافر پذیرش شده‌اند و با توجه به شرایط جوی اوج پذیرش میهمانان شب گذشته انجام و با توجه به پیش‌بینی‌های قبلی و اخذ مجوز برای اسکان در فضاهایی نظیر ورزشگاه‌ها، از این فضاها استفاده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیشترین اسکان در ستاد ناحیه چهار شهر اصفهان با پذیرش حدود ۹۰۰ خانوار بوده است و با توجه به شرایط جوی اصفهان، مجموعه اردوگاه شهید بهشتی با بیشترین پذیرش میهمانان نوروزی از شب گذشته وارد فرآیند پذیرش میهمانان نوروزی شد.

ابراهیمی گفت: در تمام نواحی و مناطق استان اصفهان، ستادهای اسکان نوروزی به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی ستادهای اسکان داده شده تا میزبانی مناسبی را در سرتاسر استان شاهد باشیم.

کد خبر 649818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.