تقارن نوروز و ماه رمضان فرصتی برای تحکیم بنیان خانواده است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تربیت دینی فرزندان و بهره‌مندی از فیوضات بهار قرآن در راستای تقویت و تحکیم بنیان خانواده است.

حجت‌الاسلام احمد عامری‌سیاهویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن فصل بهار، آغاز بهار معنویت قرآن نیز فرصتی برای استمرار یاد معبود برای زدودن غبار غفلت، استغفار، توسل و تضرع به درگاه الهی است.

وی با بیان اینکه تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تربیت دینی فرزندان و بهره‌مندی از فیوضات بهار قرآن در راستای تقویت و تحکیم بنیان خانواده است، افزود: زیباترین جلوه حسنه و مشترکات این دو رویداد فرهنگی، دستگیری از مستمندان و انجام صله‌ رحم است که مورد تاکید دین مبین اسلام قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان و گردشگران نوروزی به استان هرمزگان و شهر بندرعباس، ادامه داد: مسافران نوروزی با رعایت شئون ماه مبارک رمضان در شهرهای مقصد گردشگری، بهترین پاسداران حریم ماه میهمانی خدا هستند.

وی تصریح کرد: شهروندان روزه‌دار شهر نیز با ایجاد فضاهای مناسب گردشگری و واحدهای پذیرایی هماهنگ با شئونات ماه مبارک رمضان می‌توانند بهترین میزبان برای مسافران نوروزی باشند.

حجت‌الاسلام عامری‌سیاهویی با بیان اینکه توجه گردشگران نسبت به رشد و پیشرفت زیرساخت‌های شهری و مقایسه آن نسبت به سال‌های گذشته بهترین گواه و سند پیشرفت نظام مقدس اسلامی است، تاکید کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری بندرعباس با همکاری سایر نهادهای اجرایی و نظارتی با انجام اقداماتی همچون فعال کردن ستاد اسکان مسافران نوروزی، تلاش کرده است به قدر بضاعت خود رضایت آن‌ها را جلب کند.

کد خبر 649808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.