آماده‌سازی رودسر برای مسافران نوروزی رضایت‌بخش است

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر گفت: آماده‌سازی شهر و خدمات‌رسانی شهرداری به مسافران و گردشگران نوروزی، امسال بسیار خوب و رضایت‌بخش است‌.

اسماعیل صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از دهم اسفندماه سال ۱۴۰۱، طرح استقبال از بهار به‌منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید در مناطق مختلف شهر رودسر توسط شهرداری آغاز شد.

وی افزود: در این طرح، خانه‌تکانی محله به محله شامل نظافت و جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌ها از معابر و کوچه‌ها، پاکسازی و شست‌وشوی جداول و معابر، مبلمان شهری، پارک‌ها، آرامستان و مزار شهدا، تعمیر و آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی اماکن عمومی ازجمله پارک‌ها و ساحل، رنگ‌آمیزی جداول و معابر، گل‌کاری فضای سبز مناطق مرکزی شهر ازجمله چهار باغ، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت و تقویت نور معابر، آذین‌بندی شهر با ریسه‌ها و المان‌های نوری و نصب المان‌های نوروزی در نقاط اصلی شهر انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر خاطرنشان کرد: نوروز امسال، حضور انبوه مسافران را در رودسر شاهد هستیم به‌طوری که ظرفیت پارک‌ها و ساحل این شهر تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه در پارک‌ها و ساحل رودسر پارکینگ برای پارک خودرو و جایگاه‌هایی امن برای نصب چادر مسافران پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: آماده‌سازی شهر و خدمات‌رسانی شهرداری به مسافران و گردشگران نوروزی، امسال بسیار خوب و رضایت‌بخش است‌.

صفری، گره ترافیکی را بزرگ‌ترین مشکل شهر رودسر در ایام پیک مسافر دانست و گفت: در تعطیلات نوروز، با همکاری و نظارت مستمر پلیس راهور تردد خودروها در شهر تا حدود زیادی تسهیل می‌شود.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت، مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 649804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.